Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolysepølseinnhold?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-06-07, 23:37   #1
Thorwald
Medlem
 
Thorwald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 54
Innlegg: 303
Thorwald er en juvelThorwald er en juvelThorwald er en juvel

Ketolysepølseinnhold?

Hei,

i dag var jeg i Arendal og kjøpte ketolyse grillpølser. Jeg har nemlig grillet i dag, og pølsene var kjempegode. Eneste problemet er at jeg ikke vet hvordan fordelingen mellom proteiner, fett og karber er. Jeg har fått med meg at det er 0,2 gram karber per 100 gram. Noen som har peiling på protein og fettinnhold i disse pølsene?

Takker for alle gode svar.

__________________


Thorwald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 00:23   #2
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Ketolysepølseinnhold?

Hvordan smakte de da? Likt som vanlige grillpølser? Hvor mye kostet de per antall pølser?
Noen som vet om alle ketolyseforhandlere selger de?

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 07:55   #3
Thorwald
Medlem
 
Thorwald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 54
Innlegg: 303
Thorwald er en juvelThorwald er en juvelThorwald er en juvel

Sv: Ketolysepølseinnhold?

Opprinnelig lagt inn av tech, her.

Hvordan smakte de da? Likt som vanlige grillpølser? Hvor mye kostet de per antall pølser?
Noen som vet om alle ketolyseforhandlere selger de?

Pølsene smakte nokså likt vanlige gode grillpølser, vesentlig bedre enn de mest solgte merkene i Norge. Som etter min mening smaker nokså nær møkk. Det var kilopris hos Harald Slakter (der jeg kjøpte pølsene). Prisen var NOK 100,- per kilo. Dette gir ca. 16 grillpølser per kilo, noe som igjen gir NOK 6,25,- per pølse. Jeg er ikke sikker på antallet, for jeg har jo spist dem opp. Men tror det var 8 i pakka per halvkilo ca.

Jeg leser forøvrig at Meny også skal selge disse pølsene. Så det finnes håp.

Ha en fin og grillpølseslukende dag!

__________________


Thorwald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 08:44   #4
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Ketolysepølseinnhold?

Opprinnelig lagt inn av Thorwald, her.

Jeg leser forøvrig at Meny også skal selge disse pølsene. Så det finnes håp.

Det er visstnok bare Meny i Arendal som selger disse pølsene. Slakteren sender ikke til Oslo i hvertfall. Meny på Kaldbakken hadde prøvd å få tak i disse pølsene, men foreløpig hadde de ikke klart det.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 00:08   #5
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølseinnhold?

Hvis en bor i Oslo, så kan en få tak i pølser med lite kh hos Gutta på Haugen.
Ellers så skal viss Lidl også ha noen, også har Gilde et par typer med mindre kh enn de vanlige grillpølsene.

http://forum.lavkarbo.no/showthread....=p%F8lser+oslo

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 01:35   #6
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolysepølseinnhold?

Kopierte dette fra www.ketolyse.no. (Anbefaler dere å klikke dere inn der for nærmere informasjon.) Ketolysepølsene kan en få kjøpt på mange Menybutikker i Sør Norge allerede, men dere kan kanskje hjelpe til at det blir på flere.

Sitat:

Ketolyseproduktene i 150 MENY-butikker?


MENY-kjeden har lagt inn alle ketolyseproduktene i det "frivillige utvalg". Det betyr at hvis kundene i en MENY-butikk ber innkjøpssjefen om å ta inn ketolyseproduktene, kan butikkene bestille produktene på telefon 92034875 eller ved å sende en E-post til Post@ketolyse.no

Til orientering.
Torkil

Ps ta med en utskrift av denne nyhet til DIN MENY-butikk, hvis du vil ha mulighetene for å kjøpe ketolyseproduktene der.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 07:54   #7
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Ketolysepølseinnhold?

Opprinnelig lagt inn av Gamla, her.

Ketolysepølsene kan en få kjøpt på mange Menybutikker i Sør Norge allerede, men dere kan kanskje hjelpe til at det blir på flere.

Jeg spurte som sagt på Meny på Kaldbakken. De hadde ringt og prøvd å få tak i Ketolysepølser, men slakteren i Arendal sendte visstnok ikke til Oslo. Men de håpte at det kom etterhvert.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 07:55   #8
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Ketolysepølseinnhold?

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Hvis en bor i Oslo, så kan en få tak i pølser med lite kh hos Gutta på Haugen.

Takk for tipset! Hvor ligger gutta på haugen? Er det de som ligger ved St.Haugen kanskje?

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 07:58   #9
Mju
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 63
Innlegg: 1
Mju er på en erverdig vei

Sv: Ketolysepølseinnhold?

Et tips til Rogalendinger som liker pølser...
A Idsø i stavanger har deilige pølser uten karbohydrater. Pølsene har et kjøttinnhol på 90-95%. De aller fleste er dessuten uten melk og karbohydrater. Mange spennende sorter: Mergeuzpølser Mexicanske pølser,Parmapølser, Gladmatpølser osv..
www.idsoe.no

Mju er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 10:12   #10
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolysepølseinnhold?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg spurte som sagt på Meny på Kaldbakken. De hadde ringt og prøvd å få tak i Ketolysepølser, men slakteren i Arendal sendte visstnok ikke til Oslo. Men de håpte at det kom etterhvert.

Ja, det kommer sikkert etter hvert. Mener å ha lest ett sted at en pølsemaker har vært og er kanskje fortsattt sykemeldt.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 10:14   #11
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølseinnhold?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Takk for tipset! Hvor ligger gutta på haugen? Er det de som ligger ved St.Haugen kanskje?

Ja, de ligger på St. Haugen.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 10:19   #12
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolysepølseinnhold?

Spis har også begynt å produsere en urte- og hvitløkspølse som ikke inneholder mer enn 1 g KH pr 100g.
Har ikke sett dem her enda og vet ikke prisen, men de skal være isalg nå.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 09:23   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølseinnhold?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Det er visstnok bare Meny i Arendal som selger disse pølsene. Slakteren sender ikke til Oslo i hvertfall. Meny på Kaldbakken hadde prøvd å få tak i disse pølsene, men foreløpig hadde de ikke klart det.

Litt off topic, men om du har handla på meny på Kalbakken, så kanskje du vet om de har ketolyse sitt soyaproteinpulver, og kanskje også bakemiksen? Jeg har prøvd å ringe opp dit, men ingen tar tlf, og ingen svarer heller på mail

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 09:31   #14
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Ketolysepølseinnhold?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Litt off topic, men om du har handla på meny på Kalbakken, så kanskje du vet om de har ketolyse sitt soyaproteinpulver, og kanskje også bakemiksen? Jeg har prøvd å ringe opp dit, men ingen tar tlf, og ingen svarer heller på mail

De hadde både soyaproteinpulver og bakemikspulver da jeg var der på fredag.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 09:35   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølseinnhold?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

De hadde både soyaproteinpulver og bakemikspulver da jeg var der på fredag.

Hurra!
Nå! Tilbake til pølsesnakket

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 18:23   #16
Øystein
Medlem
 
Øystein sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 196
Øystein er på en erverdig vei

Sv: Ketolysepølseinnhold?

Finnes det en oversikt over næringsinnhold i ketolysepølsene?

Dette er jo en gammel tråd, men siden hovedspørsmålet aldri ble besvart drar jeg den opp igjen

__________________

Øystein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no