Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Min ferd med lavkarbo

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-10-10, 12:16   #1
amelon
Nytt Medlem
 
amelon sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 8
amelon er på en erverdig vei
Smile

Min ferd med lavkarbo

Jeg oppdaget denne siden ved en tilfeldighet. Søkte på sukkersensivitet fant south beach, og så fant jeg denne siden.Dette er ca 10 uker siden.
Det har forandret livet mitt. Nå er jeg 7!!!!!kilo lettere, har mer energi, bedre hud og er i tillegg mer glad og tålmodig.
Jeg startet med SB og har egentlig holdt meg til en enkel regel. Ikke sukker, potet eller hvete. Spiser ellers som jeg vil.
Så takk alle kloke hoder som har lagt ut deres erfaringer som har gjort det lettere for meg å holde ut når kroppen ville ha sukker.

__________________
amelon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 12:23   #2
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min ferd med lavkarbo

Gratulerer med flott vektnedgang og må si at jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver.. :-D Stå på videre

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 12:25   #3
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Min ferd med lavkarbo

Så flink du er! Prøver og følge South Beach (så godt jeg kan) jeg også, men har vært litt "motgang" i det siste, så det går tregt. Motgang som i helger med litt vel mye utskeielser...

Lyst og legge ut eksempel på dine dagsmenyer kanskje? Jeg ønsker meg litt mer South Bbeach variasjon..

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 12:46   #4
amelon
Nytt Medlem
 
amelon sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 8
amelon er på en erverdig vei
Smile

Sv: Min ferd med lavkarbo

Takk Jeg spiser mer salater enn før. Middagene er stort sett like som før, men når barna får potet eller ris, så tar jeg mer salat. Om jeg ønsker mer tilbehør tar jeg ris med lav GI (ca to ganger i uken). De selger det på Centra
Har oppdaget utrolig mye grønne grønnsaker jeg ikke har spist før. Det går mye i alfalfa, avokado, brekkbønner, asparges, bønnespirer, spinat, manchego-ost og olivenolje. For meg har dette med planlegging vært viktig. Lager store salatboller som jeg deler opp i to eller tre bokser og setter i kjøleskapet.
Spiser også endel omeletter med parmaskinke og gulost i.
Sauser lager jeg av kjøtt/fisk/kyllingkraften og sper ut med creme fraiche. ca en tredjedel av en boks til 3 stk.
Når jeg ønsker å skeie ut blir det med en atkinsen-bar eller litt vin.
Har også spist lettisen til Diplomis med sjokolade. Veldig god.
Det går forbausende lett.
Tar også tilskudd fra Supernature. Spirulina og prebiotic fiber. Pluss en olje med omega 3,6,7 og 9.

__________________
amelon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 08:44   #5
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Min ferd med lavkarbo

Ris med lav GI.. spennende!
Hva heter den?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Danskene i ferd med å få øynene opp! Carisma Nyheter / media 15 16-07-09 12:54
Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ... martine Generell diskusjon 20 16-06-09 21:15
Tror noe er i ferd med å skje Atlje Spørsmål og svar 3 16-02-06 14:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no