Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Useriøse Kimkins

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-09-07, 16:39   #1
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Useriøse Kimkins

Kan ikke akkurat ta Kimkins seriøst når de bruker (eller har brukt) forskjellige mennesker på før og etter bildene. Flere bilder i linken.

http://antikimkins.blogspot.com/


The Broken Promises of Kimkins


First of all, you should be VERY wary of any diet that markets itself by using fake pictures. If there are real successes, then there should be no problem coming up with real pictures. However, the Kimkins diet has used pictures that are obviously either altered, stolen, just outright unrealistic, or perhaps shown in reverse (current/before, rather than before/after). Some of the photos are of two different people, two different ethnicities, two different ages/time periods, etc. The discrepancies are so blatant that its laughable that anyone fell for it. In most of the pictures, the amount of weight loss is questionable when there's little to no difference from one pic to the next.

Judge for yourself! These are but a few of the amazing transformations that the Kimkins diet promises YOU can have!


Wow, Lynda, we have got to have your secret for losing all of that weight AND changing your skin complexion!


This one takes the cake - Jackie turned into a Dutch supermodel - look her up, it's Louise Vyent!


This one was really interesting because I'd bet money that Roz's Before pic is her MOM!


Oh, come on! I will eat my hat if Catherine's Before picture was taken anytime AFTER 1972!!!



These are the ones Kimmer didn't want you to see - that is, after too many people complained about how FAKE they were!

I should note that whenever Kimmer was made aware of the blatant fake photos on her site, she tends to take them down and claim that she suddenly realized she didn't have model releases for them (a likely story!)
If anyone recognizes these photos and can vouch for them, feel free to comment!



Posted by ePurdles at 5:12 PM 3 comments




Heard about Kimkins?


I'm sure you have! The hot new fad diet that promises super fast practically overnight weight loss, in amounts as large as 15 pounds in one week? The diet that promises NO exercise, NO pills, NO special foods?

Here's what those enticing ads don't tell you - there's no exercise because you'll be so fatigued from lack of energy that you can barely walk anyway. There's no pills or foods - wait, there's NO foods anyway! And that mega-fast weight loss? That's called muscle, baby - and your body NEEDS it to survive. The Kimkins diet is more than just another extreme low calorie diet hitting the internet, it takes the danger even further by removing carbs, fat, AND calories from your diet, so of course you'll lose weight - your body is literally eating itself in an effort survive!


Posted by ePurdles at 3:14 PM 2 comments






Subscribe to: Posts (Atom)

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 17:15   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Useriøse Kimkins

Jeg har skrevet en del om Kimkins i journalen min. Hadde tenkt å bruke meg selv som forsøksperson, men etter å ha lest en del på siden + en masse linker jeg fikk av en venninde, er jeg kjempeskeptisk. Hun ber meg om å tenke meg om og å lavære. Foreløpig holder jeg det i journalen min.

Jeg kan ikke anbefale denne dietten til noen. Og at det er useriøst og uprofft er det ingen tvil om. Flere medarbeidere har forsvunnet de siste par ukene.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 19:07   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Useriøse Kimkins

Herregud så tragisk.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins! Sugarpill Andre dietter 31 20-02-08 00:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no