Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Roma om 5 dager og 16 timer...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-06-11, 13:37   #1
thersley
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 45
thersley er på en erverdig vei

Roma om 5 dager og 16 timer...

Ganske så akkurat nå... Det er da vi i alle fall skal stå på Gardermoen!

Det kommer til å bli en "hard tur" med noen sprekker, tenker jeg.. :P Men jeg er forberedt på det. Denne reisa ble bestilt i januar, og det er en kjærlighetstur for meg og samboern. 5 år på torsdag!!

Noen gode mattips for Roma? Eller erfaring med sprekker på ferie?

Skal innom alle store turiststeder, og har bestemt oss for å gå mellom alle stedene, og ikke ta undergrunn eller taxi, hvis vi virkelig ikke må.

Har dere fine reisetips, restauranttips, butikktips osv, bring it on!

__________________
thersley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 19:54   #2
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Roma om 5 dager og 16 timer...

Vi trasket Roma rundt med boken til Thomas Thiis Evensen (arkitekturprofessor) under armen. Han har lagt opp boken som vandringer i Roma og i slutten av hvert kapittel er det restaurant anbefalinger som vi prøvde ca en om dagen av.

Min samboer har matintoleranse og sprekk er ikke et alternativ, men velsigne romerske kelnere, så mye hjelp man kan få og så utrolig mye godt kjøtt og salat det er å få!! Med bare litt skjelmsk blunking og dårlig italiensk og blondt hår.... Ikke syk et øyeblikk!
Og vanligvis på tur prøver vi å unngå spisesteder som har meny på både tysk og engelsk utenfor, men det går faktisk ikke i Roma, og så går det bra allikevel. Elsker den byen....

Og byens beste kaffe på Il Tazza d'oro like ved Pantheon! Fantastisk for kaffesnobber som oss...

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skal legges inn på sykehus et par dager dager, trenger tips til mat jeg kan ta med Saphire Lavkarbo generelt 29 06-05-11 21:36
ROMA brusfabrikk sukrer Asina lett med sucralose :D Impulsiw Spørsmål og svar 4 09-11-08 21:18
PT-timer er jammen å anbefale! wollafruen Trening 24 22-08-08 23:35
4 kg opp på 30 timer.. Er det mulig? 01jun07 Ketolysekuren 12 10-07-07 11:09
Over 25 timer... nalana Livets lyse side 7 24-08-04 09:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no