Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Steamdusj/dusjkabinett valgets kvaler :)

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-08-11, 17:47   #1
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Steamdusj/dusjkabinett valgets kvaler :)

Nå er vi endelig igang med et vaskerom som jeg har fablet om lenge

Men...etter å hørt masse både for og bakdeler om ditt og datt,
så lurer jeg på:

Dere som har erfaringer med steamdusj,
hadde dere valgt det en gang til ??

Synes det er såpass store summer det dreier seg om,
og ikke moro å angre i ettertid

Håper dere kan hjelpe meg litt på vei

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 17:54   #2
ninagronn
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Nordnesøy
Alder: 55
Innlegg: 114
ninagronn er ny på veien

Sv: Steamdusj/dusjkabinett valgets kvaler :)

Vi har steamdusj, kommer ikke til å kjøpe ny når vi skal pusse opp badet til vinters.

__________________


ninagronn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 18:02   #3
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Steamdusj/dusjkabinett valgets kvaler :)

Opprinnelig lagt inn av ninagronn, her.

Vi har steamdusj, kommer ikke til å kjøpe ny når vi skal pusse opp badet til vinters.

Hm..du er ikke så veldig fornøyd da forstår jeg.

Har en nabo som er rørlegger,
og han mener det er med steamdusj som med alt annet,
du får hva du betaler for,
og det er sikkert masse forskjellig kvalitet på disse også.

Tusen takk for at du delte

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 18:10   #4
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Steamdusj/dusjkabinett valgets kvaler :)

Vi hadde steamdusj tidligere med både troperegn ,badstue,osv...men eneste vi brukte i den var radioen :.Vi skal kjøpe oss nytt dusjkabinett nå og jeg tenkte på et helt enkelt ett ,men med mørke glass i og gjerne radio For det andre dallet ble ikke brukt hos oss iallefall


Lykke til med ny dusj innkjøp

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 19:41   #5
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Steamdusj/dusjkabinett valgets kvaler :)

Opprinnelig lagt inn av Bøtt, her.

Vi hadde steamdusj tidligere med både troperegn ,badstue,osv...men eneste vi brukte i den var radioen :.Vi skal kjøpe oss nytt dusjkabinett nå og jeg tenkte på et helt enkelt ett ,men med mørke glass i og gjerne radio For det andre dallet ble ikke brukt hos oss iallefall


Lykke til med ny dusj innkjøp

Hvorfor med mørke glass??? Hvorfor vil dere dusje i halvmørket?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 20:57   #6
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Steamdusj/dusjkabinett valgets kvaler :)

For de de med klart glass er så vanskelig å holde rene og de med mørkt glass viser ikke det så godtDet blir jo ikke bekmørkt i dusjen fordi om en har farget glass da.... dessuten vi har jo lys på

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 21:01   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Steamdusj/dusjkabinett valgets kvaler :)

Jeg har steamdusj og bruker den ofte Er veldig fornøyd
Klart glass har vi, men syns det er helt kurant å holde reint.
Vårt kostet vel mye... ca 35000.....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 22:44   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Steamdusj/dusjkabinett valgets kvaler :)

Opprinnelig lagt inn av Bøtt, her.

For de de med klart glass er så vanskelig å holde rene og de med mørkt glass viser ikke det så godtDet blir jo ikke bekmørkt i dusjen fordi om en har farget glass da.... dessuten vi har jo lys på

Må si at såpe- restene hos mamma syns mye bedre på hennes fargede dusjvegger enn det syns på mine i klart glass!

Har bare vanlig dusj, vi. Hadde ikke råd til å kjøpe en ordentlig steamdusj, så da turde vi bare ikke. Tror nemlig denne rørleggeren har rett. De billige får man lite/kortvarig glede av. Har hørt mye rart oppigjennom, gitt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 00:16   #9
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Steamdusj/dusjkabinett valgets kvaler :)

Hva er fordelene med steamdusj, egentlig? Eller - hva gjør den som ikke en vanlig dusj gjør?

30 000,- OMG! Jeg har akkurat installert et dusjkabinett (jeg synes dusjkabinett er skikkelig stygt, men det er umulig med andre løsninger på badet mitt. ...) til ca. 9 000,- med klare glassvegger, og jeg er fortsatt skikkelig ergelig fordi dette plastikkburet (for bortsett fra veggene er resten plast) er så himla dyrt. Det gamle kabinettet jeg kastet ut var sikkert dyrt i sin tid, og det var et skikkelig vinglete, stygt rakkelverk av et plastkabinett. Håper ikke den nye dusjen min blir sånn etter et par år.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 00:18   #10
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Steamdusj/dusjkabinett valgets kvaler :)

Tusen takk for svar alle sammen

Ser det er litt forskjellige erfaringer ute og går her blant dere også,
så får vel bare fortsett å fundere litt

Gerd: ja, det var en til ca 40 vi vurderte,
og hadde bestemt å legge penger i det.
Men så begynte vi å lese litt, og fikk kaldere og kaldere tær

Men som jeg sa til sambo: jeg vet Gerd her inne er kjempefornøyd med sin,
og det sikkert er mange som er det

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 01:14   #11
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Steamdusj/dusjkabinett valgets kvaler :)

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Hva er fordelene med steamdusj, egentlig? Eller - hva gjør den som ikke en vanlig dusj gjør?

30 000,- OMG! Jeg har akkurat installert et dusjkabinett (jeg synes dusjkabinett er skikkelig stygt, men det er umulig med andre løsninger på badet mitt. ...) til ca. 9 000,- med klare glassvegger, og jeg er fortsatt skikkelig ergelig fordi dette plastikkburet (for bortsett fra veggene er resten plast) er så himla dyrt. Det gamle kabinettet jeg kastet ut var sikkert dyrt i sin tid, og det var et skikkelig vinglete, stygt rakkelverk av et plastkabinett. Håper ikke den nye dusjen min blir sånn etter et par år.

Hvorfor kjøpte du ikke bare sånne dusjvegger som du slamrer inn?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 06:41   #12
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Steamdusj/dusjkabinett valgets kvaler :)

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvorfor kjøpte du ikke bare sånne dusjvegger som du slamrer inn?

Hehe! Jeg burde nok gjort det. Nå må jeg demontere hele skiten for den lekker under... argh! Skulle ønske jeg kunne dusje rett på flisene. Så mye enklere og penere - og billigere.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 10:13   #13
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Steamdusj/dusjkabinett valgets kvaler :)

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Hehe! Jeg burde nok gjort det. Nå må jeg demontere hele skiten for den lekker under... argh! Skulle ønske jeg kunne dusje rett på flisene. Så mye enklere og penere - og billigere.

Hvorfor kan du ikke dusje rett på flisene? Mange dusjer rett på flisene. Det er ikke noe problem så lenge noen som vet hvordan de skal legge fugemassen legger fugemassen. Om du er seriøst redd for fukt så finnes det sånne klare plater for å legge akkurat i våtområdet over flisene. Spør du meg så er det ca. tusen ganger verre

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Rådløs, maktesløs, valgets kval Nynne♥ Lavkarbo generelt 5 30-01-09 21:33
valgets kvaler, hehe... cilemora Lavkarbo generelt 2 27-10-07 21:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no