Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hm, snedig vekt med 999 forprogrammerte næringsmidler

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-02-11, 19:10   #1
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 41
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Hm, snedig vekt med 999 forprogrammerte næringsmidler

Den viser da i klartekst hvor mange karbohydrater som ligger på vekta.
Det er jo litt kult. Nesten så jeg har lyst til å prøve den. Se hvilken matvarer som ligger inne og se åssen den funker

http://www.clasohlson.no/Product/Pro...x?id=156909388

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 19:28   #2
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Hm, snedig vekt med 999 forprogrammerte næringsmidler

Her kan man jo bli opphengt i vekta på en annen måte enn vanligvis Genialt om det funker da!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 19:32   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hm, snedig vekt med 999 forprogrammerte næringsmidler

Må uansett snart bytte ut vekta, mulig jeg tar turen i morgen for å kikke nærmere på den der... morsomt med duppeditter! Spes om de funker....

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 19:39   #4
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hm, snedig vekt med 999 forprogrammerte næringsmidler

Kjenner at jeg har lyst på den der, liker gadgets

__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 20:26   #5
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hm, snedig vekt med 999 forprogrammerte næringsmidler

Hvis den funker må jeg bare ha en sånn!
Gi oss en tilbakemelding evt da marjusen!

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 20:37   #6
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Hm, snedig vekt med 999 forprogrammerte næringsmidler

Hm, er faktisk på utkikk etter en kjøkkenvekt, siden jeg for tiden har litt dårlig samvittighet for å ha kidnappet vekten til mamma
Denne skal jeg absolutt se nærmere på!
Takk for tips

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 21:06   #7
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Hm, snedig vekt med 999 forprogrammerte næringsmidler

Jeg har eid flere mat/brevvekter enn mobiltelefoner og den der så fin ut. Det første jeg tenkte var positivt, men så tenker jeg på de gangene jeg prøver å legge inn ting på diett.no.. er det muligheter for å legge til produkter i den der? Hvis ikke så vil det jo være strek i regninga for meg som nesten alltid må legge inn ny matvare hver gang jeg lager ny oppskrift. F.eks. typisk lavkarboting som glutenmel og fiberhusk har den sikkert ikke.

Forresten. Her er matvaretabellen (PDF). Man må tydeligvis se på den og taste inn riktig kode, antageligvis før man veier.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 21:23   #8
FrøkenBianca
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Skreia
Alder: 39
Innlegg: 74
FrøkenBianca er på en erverdig vei

Sv: Hm, snedig vekt med 999 forprogrammerte næringsmidler

Jeg kjøpte denne vekta på Jernia i dag har ikke prøvd den ut enda, men den fungerer slik at man taster inn en matkode først.. Medfølger en tysk og en engelsk matliste, så her blir det frem med ordlista litt merket jeg
Men blir spennende å prøve ut! Og deilig dersom den funker å slippe utregning hver gang

FrøkenBianca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og ph-balanse.. diabetiker Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 00:01   #9
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Hm, snedig vekt med 999 forprogrammerte næringsmidler

Opprinnelig lagt inn av FrøkenBianca, her.

Jeg kjøpte denne vekta på Jernia i dag har ikke prøvd den ut enda, men den fungerer slik at man taster inn en matkode først.. Medfølger en tysk og en engelsk matliste, så her blir det frem med ordlista litt merket jeg
Men blir spennende å prøve ut! Og deilig dersom den funker å slippe utregning hver gang

Du kan jo sjekke den mot den PDF-en jeg linket til over. Det er den svenske kodelisten og det kan jo hende at det er det samme som den engelske hvis du er heldig

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 19:43
Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! Celba Lavkarbo generelt 11 18-08-11 14:32
Opp i vekt mkj Spis deg ned i vekt med Skaldeman 2 11-12-09 17:04
Nei dette var snedig du! tullann Ketolysekuren 6 05-09-07 15:24
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? Tidligere bruker Spørsmål og svar 7 20-02-07 13:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no