Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Fettucini av grønne bønner, forslag til tilberedning?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-04-15, 21:28   #1
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Fettucini av grønne bønner, forslag til tilberedning?

Siden soyabønnepastaen fra Nutri-Nick, som virker litt enklere å bare bruke til akkurat samme sausene som ville brukt til vanlig pasta, var utsolgt da jeg la inn bestilling hos Gymgrossisten sist, valgte jeg å prøve den grønne fettucinien laget av grønne bønner.

Nå som jeg har det i hus er jeg dog veldig usikker på hvordan jeg skal få det til å smake godt, og siden jeg bare har to poser til rådighet, og kilosprisen ikke er rimelig for de greiene, tenkte jeg å ikke eksperimenterei i villa.

Så, forslag til hva jeg kan ha til den? Den består av grønne bønner og vann, ingenting annet, så går ut i fra at den smaker grønne bønner.

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 17:01   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fettucini av grønne bønner, forslag til tilberedning?

Røkelaks og creme fraiche.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ugly beans (grønne bønner) kennygirl Middag 15 11-01-16 17:47
Hvor får man tak i grønne bønner? megog Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 20-07-11 17:51
grønne bønner m valnøtter og feta gamlebyen Mellommåltider 0 03-07-11 12:51
Brekkbønner eller Grønne bønner? Nina L Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 14-02-11 13:20
Koteletter m grønne bønner, parmesan og smør Nannah Middag 1 07-07-09 00:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no