Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Trevligt brev från norrman

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 31-08-06, 15:24   #1
ssskaldeman
Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 83
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Trevligt brev från norrman

Hej på er!

Jag fick just ett trevligt mail som visar hur en av många norrmän tillämpar min typ av kost. Han gör alldeles rätt, tillämpar principerna men äter sin typ av mat.

Jag tänkte att det kunde vara kul för er att få läsa ett kostexempel på norska. (Ja, jag får citera honom)

Sten Sture

Magnar Aas wrote:

Hei Sture.

Nå er det lenge siden jeg har tatt kontakt med deg. Jeg har ventet med å ta kontakt til jeg har kommet dit jeg vil, nå er jeg ved målet. Jeg har tatt av ca 20 kg, dels med samme diett som du rekomanderer i din bok, men også en god del egene studier og utprøvninger rundt samme diet som den du har. Personelig har jeg kombinert fet mat med salat og agurk, Creme Frache. Har også spist mye Bacon chips fra Kims for der finnes det ikke karbohydrater men 30 gr fett og hrle 67 gr protein pr 100 gr. Dette gjør at forbrenningen av kropsfett går meget fort. Huden min har strekt seg sammen slik at det nesten ikke er løs skinn igjen. Jeg drikker store mengder med vann om dagen, ca 6-7 ltr som er med på å rense kroppen. Bruker to kapsler med CLA-EXTRA om dagen, dette er også bra for forbrenningen. Ellers spiser jeg reker blannet med fet majones og salat til lurnsj. Svinekjøtt med løk og sjampeniong med masse smeltet fet ost over og Blomkål og brokoli. Drikker også mye kaffe. Jeg går lange turer i skogen, plukker sopp og bær.

Mvh
Magnar Aas

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 31-08-06, 15:28   #2
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Trevligt brev från norrman

Så bra!!! Ja til flere slike historier.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Svar till ilsken norrman ssskaldeman Spis deg ned i vekt med Skaldeman 0 16-03-06 09:44

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:40.