Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Slanking i Norsk Ukeblad

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-01-07, 17:02   #1
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Slanking i Norsk Ukeblad

Hei
Ukebladene flommer over av slankerapporter i januar. Det er like sikkert som matoppskriftene i desember. I Norsk Ukeblad nr 3,15/1 2007
er det en inspirerende artikkel om en pastor i Arendal som har gått ned 12 kg på tre måneder på ketolysekuren. Kanskje ikke en masse men dog. Det som er flott er at vekten har vært stabil ET ÅR ETTER. Det stemmer med mine erfaringer, nemlig at forbausende mange klarer å holde vekten stabil etter en vellykket ketolysekur. Ikke alle, men fler enn de 10% som klarer det med " normale" slankekurer.
Ketolysekuren får en saklig omtale med få faktafeil. Dessverre mangler henvisningen til www.ketolyse.no, men den finner man om man søker på "ketolyse."

I samme nummer har man et oppslag om at 12 kvinner har forsøkt 12 forskjellige slankepiller. og jeg kan avsløre resultatet - de virker ikke!
En slik undersøkelse er jo ikke vitenskaplig, men gir en pekepinn i retningen av hva vi skal holde oss unna. Slankepiller i helsekiostbutikkene er dyre og virker ikke. Det er en mangde forskjellige slankekurer så det er muligt for enhver å finne en kur som passer den enkelte.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 17:34   #2
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Slanking i Norsk Ukeblad

Har også sett at bladet Eva har et veldig greit lavkarbofokus i forhodl til de fleste andre bladene på markedet. Faktisk verdt å sjekke ut.

Gammel 15-01-07, 20:38   #3
Snikende Saccosekk
Medlem

Snikende Saccosekk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 48
Snikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt segSnikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt seg
Question

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

I samme nummer har man et oppslag om at 12 kvinner har forsøkt 12 forskjellige slankepiller. og jeg kan avsløre resultatet - de virker ikke!

Apropos slankepiller, så oppdaget jeg tilfeldigvis en ny pille i salg på Ultra, ved siden av lavkarbo-hyllen (lindberg, atkins ++). Den oppga en URL, www.l112.com og på selve pakken (hvis jeg nå husker rett) og på websiden http://www.l112.com/l112/htdocs/spra.../frame-nl.html står det "L112 is a certified Medical Device, Class III". Er dette noe svada de kan havne i bråk over? Utifra dokumentasjonen så kan det se ut til at den binder seg til fett, og konkurrerer således med Xenical men noe legemiddel er det vel ikke akkurat - selv om de sikkert vil at folk skal tro det.

Det kunne ikke falle meg inn å kjøpe det, men jeg ble litt nysgjerrig da jeg så de omtalte seg som en medical device :-)

startvekt: 165kg - mars 2011
Snikende Saccosekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank + egen Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 12:44   #4
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Hei
Jeg tror dessverre ikke du kan forvente mer effekt av denne tablett enn de 12 som blev testet i Norsk Ukeblad.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En hyllest til norsk julemat av sss janmesi Lavkarbo generelt 4 18-12-06 22:07
Norsk ukeblad om Atkins og Montignac Iset Lavkarbo generelt 16 04-08-05 00:31
Artikkel om meg i Norsk Ukeblad.. Kanel Generell diskusjon 33 19-04-05 07:53
Atkinsbøkene - engelsk kontra norsk versjon Mokia Atkins kosthold 4 14-04-04 20:53
snart norsk bok syl Atkins kosthold 8 10-03-04 16:13

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.