Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 50
![]() |
![]() HavrebrødNoen som vet hvordan havrebrød påvirker blodsukkeret? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HavrebrødNope, dette er IKKE bra. MÅ du ha brød, så anbefales Lindberg sine brød, eller iallefall så grovt som mulig, med minst mulig raffinert hvitt mel, gjerne gjerne med en del rug, bygg og havre i. Men altså ikke bare havre !
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Sv: HavrebrødEnig med Nille
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() |
Sv: HavrebrødOkei, får fortsette med fullkorn/rugsbrødet og knekkebrød da skjønner jeg. Spiser innimellom Dr.Lindbergs brød også... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Sv: HavrebrødTror det mest er at jeg er sugen på brød og at jeg rett og slett ikke har så god disiplin over meg selv om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Grimstad
Alder: 58
![]() |
Sv: HavrebrødVollkornbrot er nok det beste - om du ikke kan bake selv og har mye tålmodighet, da. Brød behøver ikke være bare mel, for du kan ha oppi mye - mye! - fett som vil hjelpe brødet ditt få en helt annen ernæringsprofil, og du kan ha oppi proteinkilder, osv. Kona hadde en periode med mye brødbaking, og var utrolig flink. Hennes bakebibel var The Laurel's Kitchen Bread Book av Laurel Robinson, og den inneholder alt fra grunntips om hvordan du skal elte (noe du garantert ikke kan, selv om du kanskje tror du kan det) til avanserte items. Og du trenger noe slikt om du ikke bare skal bake kjedelige Norum-brød. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egen mix; utforsker Weston A Price / Mary Enig / Sally Fallon
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
![]() |
Sv: HavrebrødSlik skal ei brødskive se ut! (Håper vedleggene kom med skikkelig; det er vollkornbrot med kokosfett og leverpostei) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egen mix; utforsker Weston A Price / Mary Enig / Sally Fallon
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
![]() |
Sv: Havrebrød
Det er det brødet jeg spiser mest av. Men ikke med kokosfett, men leverpostei med sylteagurk (eller rødbeter) og majones |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Greit å informere om at denne koster 40 dollar å gjennomføre, så vidt jeg forsto... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
![]() |
Godt poeng. Jeg tok testen i boka. Bare 10 dolla, og så kan du derette ta den så mange ganger du vil helt gratis. |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|