Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Pampers

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 28-05-04, 15:08   #1
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Pampers

Hahahahahaha:

http://www.flowgo.com/funpages/view.cfm/4232

Gammel 28-05-04, 15:25   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Herlig
(men så sitt deg på en potte da! )

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 28-05-04, 18:14   #3
Maz
Medlem

Maz sin avatar

Hvor: Trondheim
Alder: 59
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

De har da vel fått inn bleier i butikkene nå??? *dom*

Hærlig!!!

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 28-05-04, 18:26   #4
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Der ligger jeg tynt an ,jeg er født litt før mange av dere og holdt på å spy av pampers reklamene. Selv brukte jeg libero til mine barn og de satt også bedre i tillegg,pampers var den gang no dritt i forhold.
(Og i tillegg den typisk Amerikanske reklamen)

Nå må jeg bare si at jeg har ikke kobla lyd til pcen,så det ble ikke så veldig moro.Skal snart fikse det igjen,men det blir støtt så mye bråk i stua da Jeg har normalt høytallere med subwoofere så pc-en ble brukt som stereoanlegg:-)

Men desverre så klarer jeg fortsatt ikke le av pampers.

TILGI MEG

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 28-05-04, 19:11   #5
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Tips Skorpia: Hør melodien til Qeen og "we are the champions" inni hodet ditt mens du leser teksten som kommer...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 28-05-04, 19:41   #6
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Hmm Lise,tror ikke jeg ønsker å høre pampers i forbindelse med Queen,som har vært mitt yndlingsband siden 1974 omtrent:-)

Synes fortsatt at Freddy Mercury er den største stemmen som finnes,noe av det som er utgitt er bare helt utrooolig.........

Gammel 28-05-04, 21:16   #7
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Hmm Lise,tror ikke jeg ønsker å høre pampers i forbindelse med Queen,som har vært mitt yndlingsband siden 1974 omtrent:-)

Synes fortsatt at Freddy Mercury er den største stemmen som finnes,noe av det som er utgitt er bare helt utrooolig.........

We`re out of dipers oh, no...... (nynner med... )

Lise (som glemte å loggw ut HP.... )

Gammel 28-05-04, 21:35   #8
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Har sagt til Lise at dere bør fikse MSN Messenger 9.0 tror jeg den heter. 2 måneder fri og dere kan begge være online eller ikke,bare dere har hver deres adresse.
skal selv prøve den,er dritt lei av å bytte hele tiden. Nå er vi tre her som bruker messenger

Sist redigert av HP : 28-05-04 kl 22:30. Årsak: moderert
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 28-05-04, 21:39   #9
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Kjempe bra! Fikk jeg søren meg den melodien i hodet nå..

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-05-04, 22:29   #10
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

tror nok en til PC er en bedre løning; så om noen kunne være behjelpelige med Skorpias problem, og sende oss en PC så blir jeg glad...

Gammel 28-05-04, 22:34   #11
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Har sagt til Lise at dere bør fikse MSN Messenger 9.0 tror jeg den heter. 2 måneder fri og dere kan begge være online eller ikke,bare dere har hver deres adresse.
skal selv prøve den,er dritt lei av å bytte hele tiden. Nå er vi tre her som bruker messenger

Jobber du for microsoft eller?

Om noen kunne tenke seg et godt alernativ til MSN-/windows messenger så anbefaler jeg http://amsn.sourceforge.net/ Win32 er WinXP

Iset: Knallbra link! Gjett om den der sitter på hjernen!
(og det er ikke med queen sin tekst nei.... )

Gammel 28-05-04, 23:50   #12
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Enig med Skorpia i at QUEEN er BEST!!! Jeg har vært ihuga fanatisk fan siden -92. Var helt besatt da, og er ganske besatt nå og hehehe. Det er det beste bandet som har eksistert!

Så dere på de andre linkene der? Se på "parodies", der er det mange jeg tisset i buksa av!

Gammel 29-05-04, 06:39   #13
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

[quote=HP]Jobber du for microsoft eller?

Nope men hørte bare fra noen andre at den kunne brukes,skal teste den ut selv,for ICQ er blitt helt ubrukelig ettehvert. Trenger en kanal som hele familien kan bruke uten å logge seg av og på i et kjør.Dessuten er ICQ blitt helt py og jeg er møkkalei alle ARABERE som har lyst til å gifte seg med meg,selv om jeg kn kjøre de til ignore list

QUOTE]

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.