Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Gjest
|
Bacon?Hva slags bacon spiser dere? Jeg sliter noe voldsomt med å finne bacon som ikke er tilsatt all slags mulig stæsj (Gilde sitt er en tragedie sånn sett - hvorfor i all verden inneholder det glukose?!). Har funnet noe fra Grøstad Gård, tørrsaltet bacon. Det ser ganske "rent" ut - bare litt salt og slikt, men det koster over 50 kr for 12 ganske skrinne skiver. Skal jeg blåse i alt Gilde putter i baconet sitt og gå tilbake til det (som forøvrig smaker deiiiilig), eller bør jeg fortsette jakten på det ultimate bacon? Hvor finner jeg i så fall et bacon uten sukker og nitritt?.... |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Akershus
Alder: 76
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bacon?Min absolutte bacon-favoritt er euroshopper fra rimi. Min erfaring er at det er mer fett i det, og derfor smaker det mye bedre enn f eks Gilde Stjernebacon som etter min smak nærmest er ubrukelig. I tillegg er euroshopper mye rimeligere - ca 99 kr peer kilo - dvs halv pris tenker jeg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins - The Founding Father
![]() |
![]() |
#3 |
Gjest
|
Sv: Bacon?Føler meg en smule paranoid som er så opptatt av dette |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bacon?Ta en titt i denne tråden her: http://forum.lavkarbo.no/showthread....ighlight=bacon
![]() |
![]() |
#5 |
Gjest
|
Sv: Bacon?Takk for nyttig link, Trolljenta! |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvor mye bacon kan vi egentlig spise? | Iset | Lavkarbo generelt | 9 | 16-08-11 23:03 |
Fløtetrukket indrefilet m/ bacon ++ | elian | Middag | 15 | 23-03-08 12:22 |
Bacon og olje | Anitave | Lavkarbo generelt | 7 | 01-07-06 00:56 |
Karen B's kylling med bacon, fløte og timian | Nille | Middag | 1 | 25-03-05 22:28 |
Eggepanne med bacon og purre | Iset | Frokost og kveldsmat | 0 | 06-05-04 12:14 |