Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Stil om kua

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-04-07, 15:52   #1
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Stil om kua

Historien om Kua.

Kua er et husdyr...Men den kommer også utenfor huset.Og den lever ofte på landet,men den kommer også inn til byen,men bare når den skal dø.Men det bestemmer den ikke selv.

Kua har syv sider...Den øverste siden - Den nederste siden - Den forrerste siden - Den bakerste siden - Den ene siden - Den andre siden - Og den innvendige siden.

På den fremste siden sitter hodet...Og det er fordi hornene skal ha noe å sitte fast på.Hornene er av horn å er bare til pynt.De kan ikke bevege seg,men det kan ørene.De sitter ved siden av hornene.

Kua har to hull foran i hodet.De kalles ku-øyer.
Kuas munn kalles mule.Det er nok fordi den sier muuhh.

På den bakerste siden sitter halen...Den bruker den til å jage vekk fluer med,Så de ikke faller ned i melka å drukner.

På den øverste siden - Og den ene siden - Og den andre siden er det kun hår...Det heter ku-hår og har alltid samme farve som kua.Fargen til kua heter kulør.

Den nederste siden er den viktigste for der henger melka.Og når budeia åpner kranene så renner melka ut.Når det tordner så blir melka sur...men hvordan den blir det har jeg ikke lært meg ennå.

Kua har fire ben...De heter ku-ben,De kan også brukes til å trekke ut spiker med.Kua spiser ikke så mye,men når den gjør det spiser den alltid to ganger.

De fete kuene lager helmelk,Og når kua har dårlig mage lager den ost.I osten er det hull,Men hvordan den lager hullene har jeg heller ikke lært ennå.

Kua har god luktesans...Vi kan lukte den på lang avstand.

Kuas valper heter kalver.Kalvens far heter okse,Og det gjør kuas mann også.Oksen lager ikke melk å er derfor ikke et pattedyr.

Den som kommer å henter kua når den blir gammel heter ku-fanger.den sitter ofte forann på biler.Så blir kua slaktet,man heller melka på pappkartonger som vi kan kjøpe på butikken.Kuas fire ben blir sendt til snekkern.Det kalles gjennbruk.

Som man kan se er kua et nyttig dyr.Og derfor liker jeg kua veldig godt.

Lærerens komentar:Jeg har aldri lest noe lignende.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 15:56   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Stil om kua

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 16:31   #3
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 16:39   #4
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Signerer læreren jeg.

Gammel 22-04-07, 16:54   #5
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Fantastisk lesning!!

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 17:16   #6
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Muhuhu

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 17:52   #7
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Hihi! Jeg lo høyt da jeg leste dette! Herlig!

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 18:11   #8
Havregryn
Medlem

Havregryn sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Havregryn er ny på veien

Den fikk humøret på topp!!

Hovedfokus: Velvære

Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 16:22   #9
sma
Seniormedlem

sma sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 46
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er min stil? Dante Generell diskusjon 5 08-08-06 11:22
Interiør og farger - helt utenfor tema Nooria Generell diskusjon 11 28-03-05 09:31
Ny standard stil HP Informasjon 42 05-10-04 21:49
Ny stil på gang! HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 12 03-09-04 12:58
Ny Stil - Hva syns dere? HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 13-01-04 21:46

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.