Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Allergier og lavkarbo

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 09-03-08, 00:32   #1
Fibrilla
Ubekreftet Medlem

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 48
Fibrilla er på en erverdig vei

Allergier og lavkarbo

Hva kan jeg gjøre for å holde meg til lavkarbo når jeg har allergi mot melk, nøtter, fisk og skalldyr? Jeg har forstått at det er viktig å få i seg nok fett, men å dynke all mat med bøtter og spann av flytende olje fungere ikke over tid.

Fibrilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ettellerannet Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 09:56   #2
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Allergier og lavkarbo

Spis marmorért kjøtt og fettranden. Det er de som har svinesteik laget ferdig i kjøleskapet og tar seg en stor blings med rand som digg. Spis kylling, kalkun og and, med skinn. Ha EVO over salater. Spis Cocosa om du tåler kokos. JEg har det i kaffe eller kakao. Spis pølse.

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 10:59   #3
Fibrilla
Ubekreftet Medlem

Takk for svar. Dessverre skal jeg spise minimalt med rødt kjøtt og svinekjøtt pga helsa. Kokos tåler jeg! Men hva er EVO?

Fibrilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ettellerannet Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 11:52   #4
Fibrilla
Ubekreftet Medlem

Åh...er det extra virgin oliveoil du mener? Jeg skal leve lavkarbo pga fibro, det er ikke kun for en slankeperiode, og det er ikke holdbart å dynke alt med olivenolje de neste 40-50 årene.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins - selvpåført diabetes? Iset Generell ernæringsdebatt 45 12-06-09 21:12
Bakdeler med lavkarbo? Lotusia Lavkarbo generelt 33 17-09-07 11:28
graviditet og Lavkarbo Lynx Lynx Lavkarbo generelt 16 28-10-05 15:25

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.