Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 45
![]() |
Ang å skjeie ut en dag!!!Skal i konfirmasjon neste søndag og er da på min dag 13 av ketolysekuren...vet vi får kveite til forrett og okse til hovedrett samt bringebærsorbet til dessert...åssen er det med bringebærsorbet foreressten? Går det an å spise eller uten at jeg vet åssen det er laga - er det annet enn fruktsukkeret i den?
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ang å skjeie ut en dag!!!
Å skeie ut hører ikke med på Ketolysekuren (det er Torkil ganske så klar på i boka - uansett hva folk gjør i praksis) - men du velger jo selv.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ang å skjeie ut en dag!!!Jeg ville tatt et par skjeer av bringebærdesserten jeg, tror ikke det tar så stor skade. Og som Nille sier, spis det du vil av gr.saker, men hold deg unna potetene osv. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter...
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
Sv: Ang å skjeie ut en dag!!!En typisk dessert av idag, er som regel full av sukker.... Desverre....
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() |
Sv: Ang å skjeie ut en dag!!!Kjøtt, fisk og grønnsaker er jo akseptabel mat når du går på ketolyse. Klarer du å spise dette og unngå poteter eller annet stivelsesrikt tilbehør burde det gå bra. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Ang å skjeie ut en dag!!!
Pussig spørsmål egentlig. Når du endelig har klart 13 dager med Ketolyse, så skal du begynne å skeie ut igjen? En dags kosthold ødelegger ikke en ellers god diett, men hva er poenget med å forstyrre ketolysekurens prinsipper så tidlig? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
![]() |
![]() |
#7 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Sv: Ang å skjeie ut en dag!!!Hei. Sist redigert av Gerd : 22-04-07 kl 11:13. Årsak: Tillegg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Har du prøvd stoffskiftedietten? | Gir | Spørsmål og svar | 12 | 03-12-07 20:53 |
2. dag er ferdig... og kan dette være riktig? | TheOnly | Ketolysekuren | 10 | 07-04-05 19:49 |
I dag "sprakk" jeg gitt! | Nille | Fysisk og mental helse | 19 | 27-03-05 09:35 |
I dag, en spesiell dag! | Ulex | Livets lyse side | 0 | 23-11-04 22:10 |