Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Is til 17. mai

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-05-07, 13:45   #1
Stinen
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2007
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Is til 17. mai

Er det noen av disse isene til Isbilen vi kan spise til 17.mai og utover. Forstår ikke helt det der med sukkeralkoholer osv.

http://www.isbilen.no/?id=134&title=...okolade--nyhet

Hadde jo vært helt fantastisk om dette er mer lov innen rimelighetens grenser enn hva softis er.

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 13:47   #2
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: is til 17. mai

Fedon Lindberg har laget is ...du finner den på samme isbil
http://www.isbilen.no/?id=32&title=d...ndbergs-iskrem

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 13:50   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Så ikke så ille ut dette nei! Vet ikke om 9 gram er netto, men det er jo det man skal oppgi som regel. Aspartam skal ikke påvirke blodsukkeret.
Tror du trygt kan spise litt av denne isen
Jeg skal lage min egen

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 13:51   #4
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Fedon Lindberg har laget is ...du finner den på samme isbil
http://www.isbilen.no/?id=32&title=d...ndbergs-iskrem

Der var det trukket fra.
Men den så særs lite innbydende ut da... Som å spise God Morgen yoghurt på selveste nasjonaldagen. Kunne godt gjort litt stas på litt stas-mat
Men kan jo hende den er god da. Hvorfor går det ikke isbil på Grünerløkka?

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 10-05-07, 14:17   #5
Stinen
Seniormedlem

Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Flottings!

Gammel 10-05-07, 16:14   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

SukkerARTER skal IKKE trekkes fra dessverre, så denne isen kan man IKKE spise på Ketolyse om man ligger på 15-20 til dagen. Da er det ikke plass til mat da !

9 karber pr porsjon ja...... Det er fruktosen som gjør at det blir høyt karbeinnhold.

Gammel 10-05-07, 19:53   #7
Stinen
Seniormedlem

Sv: Is til 17. mai

'Huff.. jaja. Den værste is-hungeren er likevel gått over. Etter jeg laget meg min første porsjon Ziggy-polar lapper. Da hadde jeg noe jeg kunne "maule" igjen.

Gammel 10-05-07, 19:56   #8
moinx
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

'Huff.. jaja. Den værste is-hungeren er likevel gått over. Etter jeg laget meg min første porsjon Ziggy-polar lapper. Da hadde jeg noe jeg kunne "maule" igjen.

Står en god oppskrift på is i ketolyseboka.....

Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 21:21   #9
Stinen
Seniormedlem

kanskje jeg skal prøve meg på den, ja. Det er så fint at det finnes varianter av alt

Gammel 11-05-07, 00:06   #10
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Hvorfor går det ikke isbil på Grünerløkka?

Det gjør det ... Hører dingdong fra isbilen opptil flere ganger i uka jeg (ihvertfall oppleves det sånn ) Kanskje den bare er vanskelig å høre borte hos deg?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 00:15   #11
Borealis
Seniormedlem

Borealis sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

SukkerARTER skal IKKE trekkes fra dessverre, så denne isen kan man IKKE spise på Ketolyse om man ligger på 15-20 til dagen. Da er det ikke plass til mat da !

9 karber pr porsjon ja...... Det er fruktosen som gjør at det blir høyt karbeinnhold.

Var det ikke 9 gram karb pr 100 gram da? Og en porsjon var 50 gram..ergo 4,5 gram....eller er jeg FOR trøtt nå?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 00:24   #12
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Var det ikke 9 gram karb pr 100 gram da? Og en porsjon var 50 gram..ergo 4,5 gram....eller er jeg FOR trøtt nå?

Leste et sted i går at en porsjon var 70 g. så rundt 6 karber.

Gammel 11-05-07, 00:39   #13
Borealis
Seniormedlem

Borealis sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Leste et sted i går at en porsjon var 70 g. så rundt 6 karber.

Jeg tenkte på den lettisen, ikke lindbergisen..blingsa litt.

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 00:47   #14
sma
Seniormedlem

sma sin avatar

Hvor: Sverige
Alder: 46
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Jeg tenkte på den lettisen, ikke lindbergisen..blingsa litt.

Kom frem til 4,5 jeg også.

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 08:30   #15
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Det gjør det ... Hører dingdong fra isbilen opptil flere ganger i uka jeg (ihvertfall oppleves det sånn ) Kanskje den bare er vanskelig å høre borte hos deg?

Åh? Hmmm... Jeg bor jo forsåvidt i en bygård inne i en bygård, så jeg hører egentlig ingenting, selv om jeg bor midt i gryta...

Skal sjekke ut det der!

Siste rest, nytt forsøk:

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.