Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Stockholm, Sverige
![]() |
Låtsas vara någon annan ...Jag är en svensk tjej på 26 år som har ett problem. Undrar om nån har nåt tips på nån metod som fungerar snabbt om man vill gå ner i vikt. Jag har under en längre tid haft svåra problem med min vikt. Jag känner mig ful och äcklig pga jag inte är smal, utan väger 98 kg! Det har gått så pass långt att jag inte vill ta kontakt med personer i verkliga livet längre. Det är lättare att bara sitta framför datorn. Jag vågar aldrig berätta allt om mig själv heller. Jag utger mig för att vara nån annan för att mitt dåliga självförtroende inte ska ta kål på mig. Ibland händer det till och med att jag utger mig för att vara kille bara för att få prata med folk jag tycker om I vilket fall som helst har de vänner jag fått via internet nu börjat droppa bort. Jag kommer aldrig kunna träffa dom ju, ta en kaffe eller äta middag. Jag känner mig dum som lurar andra, men jag skulle inte klara av att skaffa vänner som jag måste umgås med i verkligheten. Dessutom tycker jag så mycket om mina vänner jag har kvar här på nätet, vad ska jag med dom?? Jag kan inte erkänna ju, då kommer dom aldrig mer vilja prata med mig... Någon som gjort något liknande? :S Sist redigert av monaw : 01-06-07 kl 03:05. Årsak: klantade till det med storleken och nu kan jag inte ändra tillbaka det :s |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: måste börja med en
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låtsas vara någon annan..Hei Monaw, dette var skikkelig trist å lese, og selv om jeg ikke kjenner meg selv helt igjen i situasjonen din, så kjenner jeg meg igjen i en del av tankene dine... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låtsas vara någon annan..God morgen søte Monaw. Det var utrolig ærlig lesning, takk for at du deler. Jeg tror Photobscura har dekket det meste av diettmulighetene på en fin måte, jeg vil legge til at jeg synes du skal jobbe med ditt selvfortroende. Jeg kjenner meg igjen i noe av det du skriver, har også kjent meg for stygg for å gå ut blant folk, og jeg har bare 10 kg overvekt! Hva du veier og hva du tenker om deg selv er to ulike saker. Hva med å forsøke meditasjon? Det her hjulpet meg mer enn jeg kan beskrive.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
Sv: Låtsas vara någon annan..Jeg forstår deg veldig godt ang selvtilitt og selvfølelse. Jeg vil anbefale deg å jobbe med psyken din i tilegg til vektnedgangen... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#5 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Sv: Låtsas vara någon annan..Hei Monaw, ønsker veldig å høre mer fra deg her inne! Har stor empati for det du gjennomlever, og mange sammen med meg har lyst til å hjelpe deg! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Sv: Låtsas vara någon annan..Hei monaw
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 58
Sv: Låtsas vara någon annan..
Hei, så fint at du skriver om det som opptar og plager deg! Det er alltid første skritt på veien for å gjøre noe med det: Å sette ord på tanker og følelser (kjenslor). Når det gjelder tips om kosthold har Photobscura allerede gitt gode råd. Jeg tenker jeg skal si noe om de erfaringene jeg har om hva som kan hjelpe for å endre en vanskelig situasjon preget av negative tanker om seg selv.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 55
![]() ![]() ![]() |
Sv: Låtsas vara någon annan..Hei, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
GODT RÅD!!
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Sv: Låtsas vara någon annan..... også vil jeg bare si at det er ingen skam å gå i terapi! Jeg gjør det, og det har fått meg til å se mange nye ting som jeg ikke hadde klart på egenhånd, eller ved hjelp av venner. Avogtil trenger man hjelp, og sånn.. er det bare
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
Muskelknuter får hjelp til hos fysipterateuten, når skjelettet låser seg søker vi hjelp hos kiropraktoren, psykologene hjelper til med å løse opp tankeknuter. Værre er det ikke.
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
Sv: Låtsas vara någon annan..Bra sagt, BiB
![]() |
![]() |
#13 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Låtsas vara någon annan..Hej. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
Hyggelig å se deg tilbake på forumet! Lykke til, varm hilsen fra meg
![]() |
![]() |
#15 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nytt Medlem
![]() |
Re: Låtsas vara någon annan ...Jag är så glad och tacksam för alla svar jag fått från er. Det värmer i mitt hjärta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Alder: 55
![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Låtsas vara någon annan ...
Hei igjen, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring
![]() |
![]() |
#18 |
Seniormedlem
Sv: Re: Låtsas vara någon annan ...
Hei igjen
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Låtsas vara någon annan ...Kjenner meg igjen i tankene dine, og føler med deg. Jeg er nå i oppstarten av min vektreduksjon. Tenkte jeg skulle sende deg en link til en nettside som har hjulpet meg noe. Den bygger på styrken/effekten av dine tanker. Dette omfatter mange områder, men man kan bruke det på de områder man selv trenger- effekten av positive tanker med andre ord. Ta en titt på " thesecret.tv". Dette er blitt omtalt i Oprah og fikk kjempe-respons. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
Alder: 36
![]() |
Sv: Låtsas vara någon annan ...Må si denne tråden rører meg veldig. Jeg kjenner meg litt igjen i problemene som du beskriver, jeg sliter selv med dype depresjoner og dårlig selvtillitt. Ønsker deg lykke til, håper du føler deg bedre snart, det er ikke koselig å ha slike tanker (det kan jeg skrive under på)!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
En liten själ talar med Gud | Fedonisten | Livets lyse side | 1 | 05-05-04 19:57 |