Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan kan tunfisk ha karber?På tunfiskboksene mine står det at ingrediesene er tunfisk, vann og salt, ingenting annet. Likevel er det oppgitt 0.4 karber pr. 100 gram. Hvor kommer disse fra? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 59
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kan tunfisk ha karber?Saltlaken, kanskje? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Sv: Hvordan kan tunfisk ha karber?Men salt inneholder jo ikke karbohydrater? Eller har jeg gått glipp av noe? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 59
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kan tunfisk ha karber?Jo, ifølge matvaretabellen på forsiden til lavkarbo: |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
Sv: Hvordan kan tunfisk ha karber?Aaah, da skjønner jeg. Bruker ikke salt i maten, så har aldri giddet å undersøke. |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |
Hvordan kan jeg få tilbake fornuften og tenke positivt? | Melania | Lavkarbo generelt | 22 | 02-08-06 11:40 |
Tarmbesvær, ernæring og de nye kostfibre | JEDI | Lavkarbo generelt | 0 | 02-06-06 11:50 |
Noen her som er glad i cola? Ikke etter å ha lest dette | Kristian | Generell ernæringsdebatt | 3 | 14-03-05 05:15 |
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap | HP | Vedvarende vekttap | 0 | 29-02-04 21:31 |