Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Atkins shake til frokost?Atkins har en ferdigblandet sjokoladeshake som passer for alle faser når man går på Aktins. En boks inneholder 2 karber, tror jeg det var.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 52
![]() |
Sv: Atkins shake til frokost?Nå går ikke jeg spesifikt på ketolysekuren, men på en egendefinert 25 gram karbo kur. Jeg har ofte en kjempegod proteinshake fra spisdegslank.no til frokost (jeg sliter med tørr mat så tidlig på dagen). Den har også 2 gram karbo og smaker som milkshake med kaffe/kakaosmak og fungerer godt for meg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Atkins shake til frokost?Så vidt jeg vet,s å anbefales det vel ikke å bruke alt for mye av disse atkinsproduktene i starten. De inneholder vel en del kunstig søtningsstoff som kan stoppe vektnedgangen... Dersom du sliter så mye med mat tidlig på morgenen (og det har jeg stor forståelse for, da jeg hverken kan spise egg eller melk selv...) så har jeg ville prøvd de shakene, og sett om de stopper vekttap til deg... gjør de ikke det er det jo ikke noe stort problem... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Alder: 59
Sv: Atkins shake til frokost?Jeg har litt av det samme problemet, er for trøtt om morgenene til å være sulten - og hvis jeg i tillegg har dårlig tid, er det ikke lett. Jeg har derfor brukt Atkins Frokost Bar og Advantage Bar som et alternativ om morgenen. Disse gir grei metthetsfølelse og inneholder max 2-3 karber. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Atkins shake til frokost?
Wow, liker du virkelig dem? Holdt på å daue når jeg prøvde en sånn en jeg - den var så søt og ekkel... at du klarer å få i deg noe sånt på morgenen...? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Sv: Atkins shake til frokost?Jeg har kun sett de på Ultra (har ikke sett etter på Maxi). Var ikke sånn fantastisk god, men helt grei. God nok til at jeg får den i meg.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Alder: 59
Åja. Som nordlenning er jeg faktisk glad i søtt om morgenen... Vel, vet ikke om det er kulturelt betinget... men jeg fikser det iallefall fint... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Sv: Atkins shake til frokost?Jeg også prøvde en sånn en gang, og holdt jammen meg på å spy, er noe av det verste jeg har smakt, gitt.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: -
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
Sv: Atkins shake til frokost?Her er kjøleskapet til enhver tid full av disse shakene...
![]() |
![]() |
#11 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Atkins shake til frokost?Atkins Shake og Atkins Advantage bar er absolutt ingen måltidserstatter. Det er "snop" - hverken mer eller mindre. Den eneste som kan ha noen verdi som "krisemat" er Atkins Morning Shine. Men som magefyll når en ikke har tid til å spise skikkelig mat er det jo bedre enn å spise en vanlig sjokolade eller baguett - for å si det sånn ! Atkins konsernet har selv gått ut i amerikanske media og advart mot overdreven bruk av produktene som måltidserstatter. De anbefaler MAT
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
![]() |
![]() |
#13 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
Sv: Atkins shake til frokost?OK, da får jeg prøve å begrense bruken litt.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal | Kristian | Livets lyse side | 15 | 05-10-08 23:39 |
Atkins' diett - farlig eller genial? | donjuanwannabe | Lavkarbo generelt | 27 | 22-05-08 08:08 |
Min Atkins Ukemeny | Marianne | Atkins kosthold | 3 | 31-08-05 14:29 |
Lavkarbo resurser | HP | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 32 | 01-08-05 11:13 |
Kanskje noen kan forklare.... | uhan | Lavkarbo generelt | 4 | 14-04-05 09:55 |