Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 57
![]() |
Har jeg spist for mye fett?Lurer på om jeg har spist for mye fett..har fått litt diare idag. Og nå i kveldingen så føler jeg meg rar i kroppen... hodet er tungt litt sånn småuggen...
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 59
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har jeg spist for mye fett?
Helt normalt! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Gjest
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har jeg spist for mye fett?Må jo si at jeg synes det er temmelig ekkelt at man bare går på do par ganger i uka, HATER det!!! Skulle gjort ha som helst for å få litt mer ut, føler meg så full og tung i "tarmen" (sorry uttrykket). Kanskje jeg med vilje skal overdrive bruken av cocosa for å få ut litt (eller kanskje ikke)!? men seriøst, føler meg skitten innvendig, men det er vel kanskje sånn det bare er, men frister med diare et par dager, eller en rikelig tarmskyld |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat!
![]() |
![]() |
#5 |
Jeg lever som en løve
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er en veldig god grunn til at du går på do 2 ganger pr. uke, det er at du spiser sunn mat som kroppen har bruk for og forbrenner. Det er ingenting som ligger igjen i tarmen. Spis søplemat (sjokolade, pizza, potetgull osv) og det går ikke lenge før du må på do, fordi kroppen ikke kan nyttiggjøre seg det meste av næringen i denne maten og det går nesten rett ut. Så lavkarbo er en naturlig tarmskyller. Du blir vel vant til det etterhvert.
Mvh donjuanwannabe Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon ![]() Sist redigert av donjuanwannabe : 14-08-07 kl 00:32. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Alder: 59
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har jeg spist for mye fett?Bare som en sammenligning, selv om vi snakker om to vidt forskjellige fordøyelsesprosesser... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|