Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolyse

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-08-07, 18:35   #1
nettie
Medlem

nettie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 49
nettie er på en erverdig vei

Ketolyse

jeg lurer på om ketolyse er noe for meg...er ikke fryktelig overvektig men har 10 kilo som jeg gjerne skulle blitt kvitt...har prøvd dette no i nesten tre uker men syns ikke det er så veldig stor framgang....er det slik at det virker dårligere for folk som ikke har mere enn ti kilo å miste???

lurer fælt på dette-.....

vil legge til at jeg merker posetive ting som har skjedd med kroppen etter å ha begynt på denne kuren..ikke søthunger for eks og har slutta me pepsi max..

takker for alle innspill..

ticeren min er feil bare for å si det ...får ikke til å forandre den..er 2 kg tyngre enn den sier

Gammel 19-08-07, 18:43   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: ketolyse

Om du føler deg komfortabel med kostholdet kan det kanskje være en ide å plusse på med karber. Det er mange som får fart på vekttapet når de legger til !

Gå sakte oppover, 5 karber pr uke. Da venner kroppen seg til øket karbenivå

Gammel 19-08-07, 18:54   #3
nettie
Medlem

nettie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 49
nettie er på en erverdig vei

Sv: ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Om du føler deg komfortabel med kostholdet kan det kanskje være en ide å plusse på med karber. Det er mange som får fart på vekttapet når de legger til !

Gå sakte oppover, 5 karber pr uke. Da venner kroppen seg til øket karbenivå

er veldig fornøyd med kostholdet og har ingen problemer med å holde meg til de matvarene jeg kan spise...liker ikke brød alikevel og er ikke begeistret for ris eller poteter..så man kan vel si at dette er mitt drømmekosthold...lurer på å prøve en måneds tid til på 15 karb om dagen...bli litt flinkere til å sette sammen kostholdet riktig..se om dette kan få meg ned i vekt...

takk for fint innspill

Gammel 20-08-07, 15:34   #4
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse

Hei
Vi skal vente spent på resultatet.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 15:38   #5
Tusta85
Seniormedlem

Tusta85 sin avatar

Medlem siden: May 2007
Alder: 39
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse

Har du målt deg i tilegg til vekt?
CM kan jo forsvinne selv om vekten står stille.
Jeg stod stille i 3uker, men likevel så forsant 23cm på kroppen min.

Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har ketolyse noe å si for nyrer og sånn Dolly Ketolysekuren 3 01-03-07 16:32
Fra ketolyse til SB? Monix South Beach 2 20-02-07 08:08
EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler? LilleVille Lavkarbo generelt 0 29-11-06 11:30
Hva er grunnen til at dere valgte ketolyse? Titti Ketolysekuren 12 26-10-06 02:34
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.