Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Lavkarboseminarer i 2007 (Stavanger?)

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 31-07-07, 18:50   #1
janmesi
Medlem

janmesi sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 50
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Lavkarboseminarer i 2007 (Stavanger?)

Hei alle sammen!

Håper dere har hatt en fin sommer ... selv har jeg skrudd av sommermodusen, og forbereder meg til en ny bokhøst. Lille Måne (for dere som ikke vet hvem jeg er, så er det da mitt bokforlag ...) - skal delta på alternativmessen i Stavanger i september (28. - 30.09).

Jeg tenkte kanskje det kunne vært interessant å arrangert et lite miniseminar i forkant av messen, i og med at jeg skal over til siddisbyen, med f.eks. 2-3 forskjellige foredragsholdere -> et seminar som retter seg like mye mot "menig-mann" som mot folk som jobber i helsevesenet, enten det være seg sykepleier, lege, ernæringsfysiolog, osv.

(Iset: Du er jo alltid så oppgitt over at "alt" hele tiden skjer i Oslo ... nå skal vi få til noe i Stavanger, eller hva?!?)

De som kan tenke seg å bidra, komme med innspill - eller være med på laget på en eller annen måte, bes melde seg til meg!!

// GOD "SOMMER" //

Gammel 31-07-07, 19:49   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboseminarer i 2007 (Stavanger?)

Jeg skal iallefall komme på seminaret om det blir noe !

Gammel 31-07-07, 20:02   #3
janmesi
Medlem

janmesi sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 50
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Deg har jeg hatt i tankene fra første stund ... :-)

Gleder meg veldig til å møte deg! Jeg skal uansett på messen i Stavanger, men er kjempekeen på å få til en happening i forkant som er ene-og-alene kosthold/ernæringsrettet (ikke engler og fargeanalyse) av
alternativmessen.

Hvor kunne vi avholdt noe slikt? På Sølvberget?

J

Gammel 31-07-07, 20:39   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av janmesi, her.

Hvor kunne vi avholdt noe slikt? På Sølvberget?

Ja, det er et mulig sted, eller et av hotellene muligens. Det spørs jo om hva det kan/skal koste da.

Hvor skal alternativ messen holdes ?

Gammel 01-08-07, 01:00   #5
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

JAAAA!!!!!!!! I'm in! Bare veldig synd jeg ikke har gått ned alle kiloene mine pga. lavkarbo, ellers hadde det jo vært bra reklame.

Sølvberget er helt flott, det blir mye brukt som foredragslokaler og lignende. Ellers har de hatt mye kurs og slikt på de finere hotellene i byen. Hoteller har jo generelt ofte seminarer og kurs.

Gammel 02-08-07, 11:21   #6
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 39
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

jeg kommer garantert. er det så skal holdes på folken? eller folkets hus?

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Treningsdagbok Icerus 2007 Icerus Trening 30 10-07-07 09:54
Lavkarbo pølser i Stavanger Nille Lavkarbo generelt 13 12-12-06 18:28

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.