Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
![]() Min mann på Ketolyse, hva med oss andre?Minn mann har begynt på Ketolysekuren Sist redigert av Christina1 : 10-09-08 kl 18:46. Årsak: Legge til |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Min samboers kosthold.
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min mann på Ketolyse..hva med oss andreKan lage akkurat det samme til hele familien, alle har godt av mindre karbs og så tar dere som ikke er på ketolyse poteter/ris/pasta til og så får han litt mer av fettet så tenker eg alle blir glade |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Min mann på Ketolyse..hva med oss andreTakk for svar, men de som er på ketolyse skal ha mest mulig fett..Ser at mange av de oppskriftene her er stappfulle av akkurat det..Tenkte kanskje det ble helt feil for oss andre i familien |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Sv: Min mann på Ketolyse..hva med oss andreEr som regel sausene som er fulle i fett og det kan man lage utenom. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
#5 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Sv: Min mann på Ketolyse, hva med oss andre?Her har hele familien spist ketolysemat. Selv om det er mer fett i en del oppskrifter, sa har de andre spist det samme, og kutta ned på de raske karbene ( ikke potet, gått over til fullkornspasta og upolert ris) Og spiser mer grønnsaker |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#6 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Min mann på Ketolyse, hva med oss andre?Hei hei kjære <-> min Christina |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Sv: Min mann på Ketolyse, hva med oss andre?Her går vi alle sammen på lavkarbo, både mann, jeg og barna (vel, eldste, minsten er jo bare 6 mndr). Jeg skal ikke ned mer i vekt, men mannen skal ned en god del. Men vi velger å leve på lavkarbo alle sammen siden det er så sunt. Ingen har jo GODT av verken poteter, lys pasta og ris eller sukker uansett, så jeg synes alle sammen kan leve slik. Men jeg og eldste spiser litt frukt og Lindberg-brød/knekkebrød, og vi har ingen restriksjoner på grønnsaker. Mannen er mer nøye og holder seg på rundt 15-20 karber daglig.
![]() |
![]() |
#8 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Finnmark
Alder: 59
![]() |
Sv: Min mann på Ketolyse, hva med oss andre?Helt enig med andre, de andre i familien min har ikke vondt av å spise lavkarbo. Om de andre ønsker det lager jeg noe de kan spise, eks. potet, pasta, ris, men som oftest spiser vi det samme. Ser på den yngste av oss, gutt på 12, at han er mer fornøyd med maten nå og holder seg lettere unna "dritt". Til og med lørdags snop har han og faren glemt flere ganger i sommer |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#9 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Min mann på Ketolyse..hva med oss andre
Takk skal du ha Fungirl |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Min mann på lavkarbo, hva med meg | Fideline | Spørsmål og svar | 10 | 10-06-08 11:39 |
DR Torkill og andre, SE HER :Spisedag på ketolyse? | bambi | Ketolysekuren | 16 | 06-03-08 14:18 |
Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofier. | SkinnyToBe | Ketolysekuren | 11 | 08-01-08 18:05 |