Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Flere spørsmål fra en hjelpeløs nybegynner.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-08-07, 22:39   #1
Murmeline
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 50
Murmeline er på en erverdig vei

Flere spørsmål fra en hjelpeløs nybegynner.

I morgen er dagen alt skal forandres! Jeg har forberedt morgendagens lunch i kveld. Laget meg en salat med bacon og kyllingkjøtt i. Når man beregner karber i salaten, veier da man opp de forskjellige salattypene hver for seg? Er det stor forskjell i antall karber på de forskjellige salattypene? Jeg er helt ny på salat i det store og hele. Har aldri likt det før nå. Jeg har laga 300 gr salat hvor det er 50 gr kylling og 50 gr bacon og resten er salat med litt olje og majo i. Er det mye eller lite?
Tusen takk for alle gode svar på alle dumme spørsmål

Murmeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 22:51   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Flere spørsmål fra en hjelpeløs nybegynner.

Om det er salatblader du mener så er det omtrent samme antall karber i de fleste. Men du har vel ikke bare salatblader og kylling/bacon vel ?

Mener du salatgrønnsaker som agurk, paprika, selleri, vårløk, sukkererter, redikker, cherrytomater etc. da må du måle hver enkelt da de har veldig forskjellig innhold av karber ...

Gammel 26-08-07, 22:59   #3
Murmeline
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 50
Murmeline er på en erverdig vei

Sv: Flere spørsmål fra en hjelpeløs nybegynner.

Det er for det meste salatblader og bacon/kylling. Hadde i litt gressløk og purreløk, men jeg veide det ikke. Det blir sikkert litt ensformig i lengden ja
Jeg klarer nok å finne "min salat" etterhvert, men litt uvant i starten. Er en helt ny måte å tenke på for meg dette.

Murmeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Har Fått Svar Fra Vg !! Nille Nyheter / media 13 09-12-04 10:00
Flere spørsmål fra meg! apple Lavkarbo generelt 1 30-08-04 10:14

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:22.