Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 50
![]() |
Utseende etter vekttapHvordan blir kroppen etter at man har gått ned en 20-30 kg? Får man masse overflødig hud eller krymper huden sammen med at fettet forsvinner? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utseende etter vekttap.
Det er veldig forskjellig fra person til person. Kommer an på elastikken i huda, trening osv. Jeg mener at det er viktig at vekttapet går sakte, slik at huda får sjense til å følge med... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Sv: Utseende etter vekttap.Jepp, det er veldig individuelt. Jeg har gått ned nesten 50 kg på 7 måneder, og har endel løshud på magen, armene og lårene, men langt ifra så mye som jeg trodde jeg skulle få. Men hadde jeg vært 10 år eldre eller mer, hadde jeg nok hatt MYE mer løshud.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 47
![]() |
Sv: Utseende etter vekttap.Jeg gikk ned 20 kg i fjor, brukte 1 år på det og jeg fikk ikke noe løs hud, syntes faktisk den hengemagen jeg har etter graviditet ble mindre og. Jeg trente bare litt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Utseende etter vekttap.Jeg gikk ned 18 kilo på et år for noen år siden og har løs hud på mage og armer enda. Den kommer dessverre IKKE til å forsvinne av seg selv. men så er jeg ikke noen ungsau lenger heller. Jeg trener for at det under (muskler og sånn) skal være strammere. Da ser det litt bedre ut !
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utseende etter vekttap.Jeg har snart gått ned 20 kilo siden 17. april, og har ikke noe løs hud. Tror det er veldig individuelt, og kommer an på hvor elastisk huden din er. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar | Iset | Livets lyse side | 102 | 26-09-11 19:17 |
Mat etter trening | Tidligere bruker | Trening | 39 | 27-02-07 12:33 |
Insulinfri etter 15 år som diabetiker | Trolljenta | Nyheter / media | 5 | 04-11-06 00:13 |
Gikk ned i vekt etter STOR utskeielse | melene | Lavkarbo generelt | 14 | 03-09-04 11:05 |
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap | HP | Vedvarende vekttap | 0 | 29-02-04 21:31 |