Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Trenger råd om hvilken diett - helst en med kosedagJeg har dessverre 30 kilo som jeg skal bli kvitt..og ønsker å finne en diett hvor jeg går ned i vekt...effektivt.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: aner ikke...egentlig..
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: jeg er ny her og trenger hjelpVelkommen! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: -
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: jeg er ny her og trenger hjelp
Jeg har sitti og lest litt nå og skjønt det slik at jeg kun er i ketose i den første fasen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: aner ikke...egentlig..
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Hvor: Østlandet
Alder: 52
![]() |
Sv: Jeg er ny her og trenger hjelpHei . Jeg har vært her i ca 5 dager nå, og smygtittet på vekta i dag. Har tatt av 1,8 kilo. Da har jeg vært kjempestreng med meg selv, og ikke noe rødvin el. slikt til fredagskosen, men allikevel taco. Kuttet bare ut skjell og lefse. Jeg tror ikke en slik kosedag vil fungere uansett. Du skal jo endre livsstil med disse diettene her, og da funker det vel dårlig med en dag hvor kroppen blir pumpet full med karbohydrater igjen. Jeg tror du burde finne deg noen gode oppskrifter i lavkarbo og heller ha kosedag med andre ting enn mat ?! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: atkins
![]() |
![]() |
#5 |
Supermoderator
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er ny her og trenger hjelpOm du med kosedag mener en dag hvor du unner deg litt ekstra så går det fint, forutsatt at det lille ekstra er lavkarbo! Det finnes mange oppskrifter her inne som er kjempegode. Alt fra muffins til kaker og fromasjer. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
OE på lavbudsjett- råd og tips for de med en noe slunken lommebok | Ziggy | Optimal Ernæring | 60 | 10-01-09 00:19 |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 16:56 |
trenger gode råd - går ikke ned nok... | bikini | Lavkarbo generelt | 5 | 06-05-06 22:16 |
Matvare inntoleranser: Hvorfor hver enkelt trenger en unik diett | HP | Atkins kosthold | 0 | 15-07-04 22:45 |