Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 43
![]() |
Ang prisene hos dialife ...eg så på blandt anna atkins sine frokostbarer i 5pakning,
midje: start ca 85cm, mål 70cm eller mindre - nå: 74cm (- 11cm) mage: start 101cm, mål 80cm eller mindre - nå: 85cm (- 16cm) hofte: start ca 102cm, mål ca 90cm - nå: 88,5cm (- 13,5cm) vekttap til nå: - 6,5kg og BMI på 24 ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: fedon/lavkarbo/sunn fornuft...
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ang prisene hos dialife ...UH! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 59
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ang prisene hos dialife ...Frakten varierer litt med vekten. Jeg bestilte en del, og betalte vel 225 kroner eller noe i frakt. Men blir jo mindre om du ikke bestiller så mye. Du får vite fraktkostnadene med en gang på nettbutikken i hvertfall. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 58
![]() ![]() |
Sv: Ang prisene hos dialife ...Jeg mailet litt med dem for en stund siden og her er litt av en email fra dem: |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 43
![]() |
Sv: Ang prisene hos dialife ...takk for svar
midje: start ca 85cm, mål 70cm eller mindre - nå: 74cm (- 11cm) mage: start 101cm, mål 80cm eller mindre - nå: 85cm (- 16cm) hofte: start ca 102cm, mål ca 90cm - nå: 88,5cm (- 13,5cm) vekttap til nå: - 6,5kg og BMI på 24 ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: fedon/lavkarbo/sunn fornuft...
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 59
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ang prisene hos dialife ...De fikser sånne ting automatisk. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Hvor: Ålesund
Alder: 47
![]() |
Sv: Ang prisene hos dialife ...Jeg bestilte der i fra her om dagen( spiser ikke slikt akkurat nå, men skal jeg gå på en smell er det jo bedre jeg spiser slik) skrev en melding om at jeg ønsket det tollfritt, når jeg fikk beskjed om at pakken var sendt så sto der at varen var på vei tollfritt |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ang prisene hos dialife ...Jeg bestilte i går. Ganske masse engentlig. Godterier (blandt annet 4 poser jelly beans!!) Jeg ELSKER JB!!! Bestilte også noe drops og fruktkarameller, og masse atkinsbarer og tortillalomper. Gleder meg til det kommer. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
En litt lengre innføring i PCOS | Albertine | PCOS og karbohydratkontroll | 1 | 27-10-08 00:03 |
Tilbud på Aktins Bars hos Dialife | Ullabulla | Generell diskusjon | 4 | 12-09-07 21:13 |
noen som vet noe.. | sommerfugl | Fysisk og mental helse | 31 | 02-07-05 17:01 |
Innavl hos norske hesteraser! | mofe | Generell diskusjon | 1 | 23-02-05 17:25 |
Lesestoff om lav-karbo/GI hos barn | MHM | Barns kosthold | 4 | 24-01-05 18:49 |