Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Sukker?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 01-10-07, 09:06   #1
frk.slankelyst
Ubekreftet Medlem

Medlem siden: Sep 2007
Alder: 43
frk.slankelyst er på en erverdig vei

Sukker?

Å bør ALT man spiser være sukkerfritt...altså om en vare (f.eks bar) inneholder 2 gr sukker, da bør man vel la det være?

frk.slankelyst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 09:10   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Sukker??

Grunnregelen er 0 sukker, men det kommer an på hva slags sukker det er og hva slags bar det er. Dvs. hvor mange karber det er i den.

Sukker = ikke bare sukker for å si det sånn.

Gammel 01-10-07, 09:29   #3
frk.slankelyst
Ubekreftet Medlem

Medlem siden: Sep 2007
Alder: 43
frk.slankelyst er på en erverdig vei

Sv: Sukker??

Å hærremin,....kommer aaaaldri til å skjønne det hær..håpe alt står grundig forklart i kestlyseboka.....

frk.slankelyst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 10:27   #4
Viclin
Seniormedlem

Viclin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Sukker?

Jeg spiser kaviarmix av og til. Er det fryktelig ille? Den inneholder ikke mange karbene, blir vel 1 eller 2 avhengig av mengde jeg spiser. Men den inneholder litt sukker.
Jeg klarer ikke få ned kokt egg uten Kaviarmix...

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 10:31   #5
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Jeg spiser kaviarmix av og til. Er det fryktelig ille? Den inneholder ikke mange karbene, blir vel 1 eller 2 avhengig av mengde jeg spiser. Men den inneholder litt sukker.
Jeg klarer ikke få ned kokt egg uten Kaviarmix...

Hvis du går ned i vekt, vile jeg fortsatt å spise det, stagnerer det... så fjerner du ting med sukker. Gjestekaviar fra Mills her mindre karber enn mixen tror jeg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 10:35   #6
Viclin
Seniormedlem

Viclin sin avatar

Jeg står bom stille. Har kun gått ned de tre vannkiloene, etter det har jeg stått på ca det samme i flere uker. Da kan jeg jo prøve å kutte alt som inneholder sukker neste uke. Denne uken skal det en halvtimes mosjon til hver dag, for å se om det gjør susen.

Gammel 01-10-07, 10:41   #7
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Jeg står bom stille. Har kun gått ned de tre vannkiloene, etter det har jeg stått på ca det samme i flere uker. Da kan jeg jo prøve å kutte alt som inneholder sukker neste uke. Denne uken skal det en halvtimes mosjon til hver dag, for å se om det gjør susen.

Da er det nok på tide å kutte ut ting ja. Lykke til

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 16:44   #8
Viclin
Seniormedlem

Viclin sin avatar

Takk!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kake med Splenda isteden for sukker? Ember Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 15-09-09 15:21
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
Finnes det noe uten sukker?! Amalie22 Lavkarbo generelt 9 04-07-07 21:14
er du sukkerslave? sommerfugl Generell ernæringsdebatt 4 26-01-05 18:26

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.