Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Apropos vennelister og bloggingJeg hadde nettopp en stor utvidelse av min venneliste, siden jeg ikke skriver om så store hemmeligheter i bloggen min. Allikevel er jeg ganske personlig og vil være sikker på at jeg ikke gir tilgang til noen jeg kjenner IRL.
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Tromsø
![]() |
Sv: Apropos vennelister og bloggingDet har du rett i. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo light
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Apropos vennelister og bloggingSkjønner problemstillinga din nalana, absolutt. Selv har jeg pendlet mellom å skrive hvor jeg bor, og å ikke skrive det, alt etter hvor paranoid jeg til stadighet er
Det er nok umulig å vite, tror jeg.. sånn i alle tilfelle. For folk har jo "falske" identiteter avogtil, sånn er det jo. Selv om den bare kanskje er så falsk at man sier at man er 33 istedetfor 31.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: -
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Liten innføring i blogging ... | Gerd | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 10 | 18-02-08 22:50 |
Apropos et lettere liv og flere feite show | Goggen | Generell ernæringsdebatt | 12 | 14-09-06 00:30 |