Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Forumet er svekket....

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-10-07, 20:21   #1
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk
Unhappy

Forumet er svekket....

Må bare krype til korset og innse at forumet er blitt svekket etter at bloggene kom. Jeg føler at jeg ikke får samme kontakten med folk her som tidligere; ser jo at mange er online, men de er sannsynligvis på "priv talk".. T.o.m. Torkil og Nille er her sjelden for tiden!!! Nå skal vi riktignok synge bursdagssang for Nille i dag hvilket kan forklare fravær, men hele forumet har fått en gedigen nedtur..

Savner det gamle!!!!!!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 20:53   #2
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Forumet er svekket....

ENIG!!!!! er faktisk nesten ikke forum igjen.....

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 21:20   #3
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 58
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Jeg våger meg på banen igjen jeg, med samme oppfordring som i forrige tråd om hvordan bloggene event påvirker forumet: Sett preg på forumet og gjør det til det "du" ønsker.

Jeg tror det er mange årsaker til at forumet endres, den mest opplagte tenker jeg er at vi som brukere endres og behovene våre i forlengelsen av det. Jeg har aldri vært noen ivrig forumbruker så jeg skal ikke påberope meg noen rett til fasit her. Men, for noen er slanking, opskrifter mm det viktigste/mest interessante her inne, for andre mer fokus på livsstilendring på livstid, endring av tankemønstre etc(alt dette lar seg selvsagt også forene) - men avhengig av hvor vi har hovedfokus vil behov og motivasjon variere.

Jeg tror ikke det er EN grunn til at forumaktiviteten svinger. Siden jeg ikke er noen ivrig bidragsyter her inne like vel foreslår jeg at dere spør direkte dem dere savner, gjerne via pm, hva som skal til for å få dem tilbake. Jeg vet jo via journaler at det er flere som har begynt i jobb i høst, og for de fleste av oss er ferien over - det er også grunner til at folk ikke deltar så mye her inne som for noen mnd siden.

beste hilsen BiB

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:31   #4
Borealis
Seniormedlem

Borealis sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Må bare krype til korset og innse at forumet er blitt svekket etter at bloggene kom. Jeg føler at jeg ikke får samme kontakten med folk her som tidligere; ser jo at mange er online, men de er sannsynligvis på "priv talk".. T.o.m. Torkil og Nille er her sjelden for tiden!!! Nå skal vi riktignok synge bursdagssang for Nille i dag hvilket kan forklare fravær, men hele forumet har fått en gedigen nedtur..

Savner det gamle!!!!!!

Signerer!!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
TAKK til forumet Lille PCOS og karbohydratkontroll 8 31-05-07 14:29
Oppførsel på forumet Fedonisten Generell diskusjon 38 11-03-06 10:17
Om forumet Ketolysekuren HP Ketolysekuren 0 09-02-05 22:51
Advent og nisse i Forumet... Anne Livets lyse side 11 19-12-04 19:24

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.