Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 66
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lavkarboøl i Danmark?Skal feire jul i Danmark, og har ikke lyst til å drikke vann til julebordet, og vin liker jeg veldig dårlig. Noen som vet om det finnes lavkarboøl i Danmark? Hva heter de og hvor mange g. karber pr liter, eller halvliter?
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarboøl i Danmark?Tuborg er jo dansk!
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 66
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarboøl i Danmark?Tusen takk lokkebiff. Ja de øl har jeg jo sett mange gange i butikken og har aldri skjønt var det var for noe, og har stusset over hvorfor de var dyrere enn vanlig Tuborg. Men de skal prøves ut, så ser jeg om familien skal skrive dem på deres innkjøpsliste.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lavkarboøl og rusbrus... | MorStine | Ketolysekuren | 40 | 28-04-12 16:08 |
Har du tips til sommerferie i Danmark? | Borealis | Generell diskusjon | 22 | 14-06-08 15:39 |
Butikker i Danmark med lavkarbo mat? | kelly | Lavkarbo generelt | 0 | 04-07-07 09:06 |
Skriv under på forbud mot dyresex i Danmark. | Eva | Generell diskusjon | 1 | 16-09-06 09:43 |
Selges atkinsen produkter i Danmark? | Amygdala | Atkins kosthold | 6 | 28-07-04 00:04 |