Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 43
![]() |
![]() Er det dumt å spise for mye vafler?har fått dilla på vafler
midje: start ca 85cm, mål 70cm eller mindre - nå: 74cm (- 11cm) mage: start 101cm, mål 80cm eller mindre - nå: 85cm (- 16cm) hofte: start ca 102cm, mål ca 90cm - nå: 88,5cm (- 13,5cm) vekttap til nå: - 6,5kg og BMI på 24 ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: fedon/lavkarbo/sunn fornuft...
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
![]() ![]() |
Sv: Er det dumt å spise for mye vafler?Lurer på litt av det samme. Helt dilla på pannekaker... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Joikaboller
![]() |
![]() |
#3 |
Klar for nytt år!
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det dumt å spise for mye vafler?Nei, eneste problemet må i så fall være søtningsstoffet. Må du ha det i? Kanelen gir en ganske god smak, så du trenger strengt tatt ikke søtningen. Evt. kan du ha en ss med lett-eplesyltetøy i for å søte litt opp, eller en gulrot (den løser seg nesten helt opp i kjøkkenmaskinen).
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() |
Sv: Er det dumt å spise for mye vafler?eg bruke ikke så mye søtning i, noen "skvetter" med flytende natreen
midje: start ca 85cm, mål 70cm eller mindre - nå: 74cm (- 11cm) mage: start 101cm, mål 80cm eller mindre - nå: 85cm (- 16cm) hofte: start ca 102cm, mål ca 90cm - nå: 88,5cm (- 13,5cm) vekttap til nå: - 6,5kg og BMI på 24 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Er det dumt å spise for mye vafler?Hey |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Sukkeravhengig
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() |
Sv: Er det dumt å spise for mye vafler?
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Klar for nytt år!
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det dumt å spise for mye vafler?Det er veldig lurt å legge ut oppskriftene i oppskriftsforumet, og så legge lenke til den i slike tråder som dette. Så kan man finne dem igjen også.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
![]() |
Sv: Er det dumt å spise for mye vafler?eg veit det er lurt, men var så trøtt i går at eg trur
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det dumt å spise for mye vafler?Da har jeg spist kjempegode vaffler til frokost. Jeg hadde ikke husk, pluss at røra ble veldig tykk så jeg måtte bearbeide den litt da. Jeg bruke ca 60 % av rømmeboksen, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Vann og vanndrikking | slaskalainen | Generell ernæringsdebatt | 13 | 21-06-10 20:09 |
En liten själ talar med Gud | Fedonisten | Livets lyse side | 1 | 05-05-04 19:57 |