Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Trenger et spark bak....

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-11-07, 12:52   #1
guro_no
Medlem

Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestlandet
Alder: 49
guro_no er på en erverdig vei

Trenger et spark bak....

Har så lyst til å begynne igjen, men gruer meg for dager med svimmelhet osv..

Gikk ned noen kg på denne kuren, og syntes den var lett å følge. Kuren for meg ja

Men så er det dette med svimmelheten da, takler ikke det noe særlig godt.

Lurer også på om noen av dere har erfaring med denne kuren og cellulitter? Blir de større ( tenker på alt fettet man skal ha) eller minsker de og?

Mistet mye energi når jeg fulgte kuren, og har jo lyst til å trene litt, ikke bare gå ned i vekt men også få strammet opp litt.. Noen som har erfaring fra dette?

Takknemmelig for svar, og et spark

Startet på Ketolyse 28. april 2008

Min blogg: Guro_no sin vei til et lettere liv
guro_no er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 13:30   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Trenger et spark bak....

Opprinnelig lagt inn av guro_no, her.

Har så lyst til å begynne igjen, men gruer meg for dager med svimmelhet osv..

Gikk ned noen kg på denne kuren, og syntes den var lett å følge. Kuren for meg ja

Men så er det dette med svimmelheten da, takler ikke det noe særlig godt.

Lurer også på om noen av dere har erfaring med denne kuren og cellulitter? Blir de større ( tenker på alt fettet man skal ha) eller minsker de og?

Mistet mye energi når jeg fulgte kuren, og har jo lyst til å trene litt, ikke bare gå ned i vekt men også få strammet opp litt.. Noen som har erfaring fra dette?

Takknemmelig for svar, og et spark

Hei

Har ikke merket mer eller større cellulitter i vertfall

Ikke har jeg merka dette med svimmelhet heller.

Jeg har fått mer energi etter jeg starta med ketolyse. Jeg trena ikke første 7-8 mnd (prøvde halvhjertes ....) Men er i høst begynt å trene, og merker fort viss kroppen ikke orker, og tar hensyn til det

*spark *

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 15:29   #3
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Trenger et spark bak....

Jeg sparker aldri, men jeg biter, hvis jeg blir pent spurt...

Har heller ikke vært plaget av svimmelhet, men hvis du vet at du blir i dårlig form de første dagene, hva med å starte før en helg eller noe slikt når du vet at du kan ta det litt kuli?

Ang. trening så er et alternativ til en hel treningstime på et studio (hvis det blir for tøft) å invistere i en treningsvideo. Har en pilatesvideo som lover en lekker og smekker kropp på 20 minutter 3 ganger i uka.
...ulempen er selvsagt at man ikke får den smekre kroppen bare ved å la videoen stå dekorativt i hylla.
Det vet jeg, for det har jeg forsøkt.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spark bak! 01jun07 Generell diskusjon 2 21-08-07 17:14
Noen med isjaslignende smerter? Trenger litt input mofe Fysisk og mental helse 16 02-06-07 20:40
Matvare inntoleranser: Hvorfor hver enkelt trenger en unik diett HP Atkins kosthold 0 15-07-04 22:45

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.