Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
VinsmakingSkal ha med "digg". Må jo helst ha med en lavkarbo greie som går med folk flest og som jeg kan spise. Jeg eier ikke en bra kjøkkenmaskin så Zippylapper er utelukka. Ost, det går jo, men er det for åpenbart?
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: vinsmakingOst er jo alltid en vinner til vinsmaking |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VinsmakingJeg var på vinsmakingstur i Napa Valley i sommer. En skikkelig opplevelse.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VinsmakingTakk for tips begge to, da tror jeg det blir en feit brie og kalamatas! Og noe digg til jenta mi. Nammi. Det er ikke så seint det begynner, og hun pleier å sove der vi besøker folk...
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|