Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Øst-Finnmark
Alder: 64
![]() ![]() |
![]() Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treningJa det lurer jeg på. Etter de to siste av fem svangerskap, har jeg fått en del hud til overs på magen. Er det i det hele tatt mulig å trene det bort, eller må det kirurgisk inngrep til.
[url="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wZQkZRv/"] [color=#000000] ![]() Oppstart 6/3-11, 93,5 kg ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: OE. Trur æ
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 59
![]() ![]() |
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treningEtter det jeg har lest (og erfart) krymper ikke huden av trening. Den kan trekke seg litt sammen over tid, og trening har positiv effekt på musklene som huden ligger over, slik at kroppsfasongen kan endres. Men trening påvirker ikke elastisiteten i huden.Dessverre
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Hvor: Finnmark
Alder: 58
![]() ![]() |
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treningGår det ann å anslå ca hvor lang tid det kan gå før skinnet ikke trekker seg mer sammen? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Hvor: Trondheim
Alder: 59
![]() ![]() |
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treningJeg vet ikke helt. Jeg har hørt at huden kan fortsette å trekke seg sammen inntil et par år etter at man har krympet kroppen, men jeg vet ikke hvor faglig basert den påstanden var.
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treningJeg har tatt en mageplastikk etter svangerskap og vektreduksjon. Hadde hengemage som det ble sårhet under og dermed fikk jeg operasjonen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#6 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Arendal
Alder: 40
![]() |
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treningkan du svare på hva en slik operasjon koster?
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Hvor: Finnmark
Alder: 58
![]() ![]() |
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treningTakk for fine svar |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treningHvis du skal betale for en mageplastikk selv så koster det 37 000 kroner på Coloseumsklinikken i Oslo. Det er inklusiv fettsuging av mage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treninghmm, dette hørtes spennende ut. Men jeg er ikke helt sikker på hvordan det er for meg å gjøre det der nå. Er 23 år, og fikk min første unge i 2006. Men jeg har jo tenkt å få en til, så det er kanskje ikke smart å ta en slik operasjon før jeg er ferdig med alt som har med graviditet å gjøre??
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
![]() ![]() |
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treningCarboKiller: Fikk du ikke det dekket?? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Joikaboller
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treningJeg får bukplastikk dekket pga. stort vekttap, men må vente til jeg er ferdig med barn. Man bør absolutt IKKE ta en bukplastikk før man er sikker på at man ikke skal ha flere barn, da man jo risikerer å ødelegge hele resultatet om magen vokser igjen.
![]() |
![]() |
#12 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treninghadde aldri trodd man kunne få sånnt dekka. Men må man ha arr eller noe utslett for å kunne få det dekket? Og hvem skal man eventuelt kontakte angående det?? Nei det her var veldig uventa å høre.
![]() |
![]() |
#13 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treningJeg skjønner at det settes krav om at man helst skal holde vekten nede/stabil før man opererer. Det er ikke så mange årene siden jeg gikk ned veldig mange kilo og selv om jeg har lagt på meg over halvparten og litt til... og altså fylt ut huden mye igjen, ja så er det et begredelig syn. Jeg kan heldigvis vitse og le av min slakke pels, men innerst inne så plager det meg ganske mye. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treningTakk Kinemor.
![]() |
![]() |
#15 |
Seniormedlem
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treningJeg fikk min operasjon dekket ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treningtusen takk for mange fine svar.dere er flinke til å fortelle og forklare alle sammen
![]() |
![]() |
#17 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treningTror det må ha mye med gener å gjøre ja. Jeg er ung (21år) og har mye heng |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Øst-Finnmark
Alder: 64
![]() ![]() |
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treningTusen takk for alle svarene. Jeg har blitt veldig opplyst nå på temaet.
[url="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wZQkZRv/"] [color=#000000] ![]() Oppstart 6/3-11, 93,5 kg ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: OE. Trur æ
![]() |
![]() |
#19 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treningja det hadde vært fint med anbefaling av sykehus
![]() |
![]() |
#20 |
Seniormedlem
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved treningDu bør under ingen omstendigheter ta bukplastikk før du er ferdig med svangerskap. Det er ikke så lang ventetid på bukplastikk som regel, og et svangerskap varer jo i 9 mndr (pluss eventuelle måneder med prøving osv), så jeg ville nok ventet til jeg var ferdig med svangerskap og tatt det derfra. Det er det jeg gjør.
![]() |
![]() |
#21 |
Seniormedlem
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved trening
Jeg kan anbefale den jeg har brukt. Coloseumsklinikken. De har to avdelinger, en i Oslo og en i Stavanger, jeg brukte den på Majorstuen. Jeg var så heldig å få Knut Skolleborg til begge operasjonene. Han er en svært hyggelig og sjarmerende mann men mye menneskekunnskap, bred erfaring og med en lun humor. I og med at jeg selv har jobbet inne helsesektor og kan veldig mye, og kan også mye om hva som kan gå galt er jeg ekstremt nøye med at jeg føler meg trygg og at de menneskene som skal operere meg oppegående og kan gi med den nødvendige trygghetsfølelsen. Den følelsen fikk jeg umiddelbart på Colosseumsklinikken. Jeg valgte denne klinikken fordi en annen hadde brukt den med så god erfaring og angrer ikke et sekund. (Nei, jeg får ikke prosenter av "salget". Jeg synes bare at det er en såpass god klinikk at den fortjener å bli nevnt.) |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |
En liten själ talar med Gud | Fedonisten | Livets lyse side | 1 | 05-05-04 19:57 |