Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Tortillas?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 27-02-08, 12:33   #1
Petronella
Medlem

Petronella sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 49
Petronella har en fantastisk aura rundt segPetronella har en fantastisk aura rundt seg

Tortillas?

Jeg skal bestille meg tortillas enten fra Dialife eller mindresukker tenkte jeg. Vet at Mama lupe's får mye skryt, men er det noen som har smakt disse LowCarbTortillas:
http://www.mindresukker.com/produkte..._burrito_zise/
Hadde satt kjempepris på tips til hvilke som er best

Petronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 12:50   #2
Lisbeth
Seniormedlem

Lisbeth sin avatar

Hvor: Oslo
Alder: 57
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Tortillas ?

Jeg synes de smaker likt. De fra mindresukker er større, så jeg synes de funker bedre som pizzabunn. Men de er vel utsolgt for tiden??

Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 13:10   #3
Petronella
Medlem

Petronella sin avatar

Hvor: Fredrikstad
Alder: 49
Petronella har en fantastisk aura rundt segPetronella har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Jeg synes de smaker likt. De fra mindresukker er større, så jeg synes de funker bedre som pizzabunn. Men de er vel utsolgt for tiden??

tenkte jeg skulle sende dem en mail å høre når de får inn igjen
noen som anbefaler noe annet fra mindresukker hvis jeg først bestiller derfra?

Petronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 14:43   #4
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Jeg synes ikke at de fra mindresukker.no er like gode som Mama Lupes'.

Chocolite peanut chew er kjempegode, smaker som ekte vare!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 14:55   #5
Eilan
Seniormedlem

Eilan sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Hm, mama lupes har 60 kcal og 3 net carbs pr tortilla. Disse her har 80 kcal og 5 net carbs. Jeg ville nok gått for mama lupes

Gammel 27-02-08, 15:25   #6
Lisbeth
Seniormedlem

Lisbeth sin avatar

Hvor: Oslo
Alder: 57
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Eilan, her.

Hm, mama lupes har 60 kcal og 3 net carbs pr tortilla. Disse her har 80 kcal og 5 net carbs. Jeg ville nok gått for mama lupes

Men Mama Luprs veier 36 g, og de andre 62 g. Dvs at pr 100 g har mama lupes ca 160 kcal og 8,3 kh, mens de andre har ca 130 kcal og 6,3 kh..

Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 15:43   #7
Eilan
Seniormedlem

Eilan sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Å Da trekker jeg det nok tilbake! Hm, bestille disse tro?

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag? Lisbeth Oppskrifter 102 29-09-11 14:30
La Tortilla Factory - Low carb tortillas Nille Atkins kosthold 2 22-06-11 19:53
Spm vedr low carb tortillas på induksjon-haster Benzo Induksjonen 7 09-11-05 20:30
Tortillas med soyaprotein? mofe Middag 4 12-06-05 17:46

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.