Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Rosenes by
Alder: 45
![]() |
Jeg trenger råd ...Jeg begynte på ketolysekuren 8. januar og siden jeg ikke er av de som skal ned så mye regnet jeg med at det kom til å ta tid med vektnedgangen. Det har blitt 3 kilo så langt og ca 4 cm på magen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Plutselig fedon :)
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger råd....Kan ikke se at du gjør noe galt, og i forhold til at du ikke skal ned så mye, så synes jeg ikke det går så veldig sent heller.
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Jeg trenger råd....Tusen takk for det! Det er ikke vanskelig å holde ut, kjenner at kroppen har det veldig bra med dette kostholdet, selv om jeg ikke raser ned i vekt. Og det er jo tross alt det viktigste |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger råd....Jeg satt bom fast lenge, og fant ut at det hadde med majo (mye) og kunstig søtstoff å gjøre. Pga endret liv (se journalen...) så ble det bom slutt på "pepsimaxen" og kiloene gikk av igjen! Dessuten har du begynt med styrketrening, da holder musklene på en del også! Tror du får smøre deg med tolmodighet så går det nedover snaaaart!
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Jeg trenger råd ...Jeg spiser lite majones, og drikker pepsimax kanskje tre kvelder i uka, ca 1.5 l per uke. Men skal prøve å kutte ned..... Pepsi maxen er liksom trøsta mi det da når andre sitter å stapper i seg KH av hjertens lyst! Men vi reduserer. Takk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lavt stoffskifte | MHM | Stoffskifte / hormonproblemer | 64 | 18-03-07 15:58 |