Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
![]() |
![]() Atkins produkter?Hei. Jeg har funnet meg et Atkins Produkt som jeg liker veldig godt, og som tilfredsstiller mitt behov for sjokolade
Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!! Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Atkins produkter??Nå er jeg ikke kjent i Trondheim, men jeg ser at her på Østlandet er det Smart Club og Meny som har dem. Kanskje det samme hos deg? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
![]() |
![]() Sv: Atkins produkter?Da skal jeg på Smart Club neste gang jeg skal til Trondheim
Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!! Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 16:56 |
Atkins' diett - farlig eller genial? | donjuanwannabe | Lavkarbo generelt | 27 | 22-05-08 08:08 |
Lavkarbo resurser | HP | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 32 | 01-08-05 11:13 |