Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hjælp!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 08-04-08, 21:14   #1
Tootsi
Nytt Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Alder: 55
Tootsi er på en erverdig vei

Hjælp!

Heia! Æi e helt fersk her... Treng litt hjelp til å komme i gang.... Må æi spise 15 karbohydrater hver dag, enn om æi spis mye mindre.. Kyllingkjøttdeig hvordan e d å ete? Har noen forslag til en meny for en dag. Treng et STORT spark bak...

Tootsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketylose Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 21:23   #2
Marita
Seniormedlem

Marita sin avatar

Medlem siden: May 2005
Alder: 40
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Hjælp!

Hvis du skal begynne på ketolyse, anbefaler jeg at du begynner med å kjøpe/låne boka, og leser den... Står mye der som er greit å vite om før man begynner - og boka er skikkelig lettlest! Og du trenger også å kjøpe vitaminpakken, for din egen del.. skal forhindre muskelkramper og optimal fettforbrenning osv

Men generelt sett:
15-20gr karber om dagen
Du kan spise nærmest ubegrenset av rent kjøtt, bacon, osv

Når det kommer til kyllingkjøttdeig, må du vel nesten sjekke pakken på kjøttdeigen.. sjekk om det er karber i den. Hvis ikke, er det sikkert trygt

Sist redigert av Marita : 08-04-08 kl 21:28.
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 10:01   #3
Livsglede
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjælp!

Start med å lese boka, saumfar forumet her for info og tips, råd.

Ellers så er en vanlig dag f.eks. slik

Frokost.: Omelett av 2 egg med ost og strandaskinke eller 1-2 speilegg med 3-5 skiver bacon evt 1/2 tomat
Eller lavkarbo fløtegrøt

Lunsj; Salat med tunfisk, kylling eller 1 nakkekotelett til

Middag: Nakkekoteltt, kyllingfilet, laks, servert med smørdampa grønnsaker eller salat, evt. fløtegratinerte blomkål.

Søk på forumet her er masse oppskrifter

Kvelds om du orker. Litt ostchips eller ost og strandaskine eller sukkerfri gele evt litt baconsvor.

Men let litt rundt her på sidene og se på middager, frokoster, lunsjer osv... masse gode tips, men sjekk hvilken kostholdsfilosofi den enkelte som har lagt ut oppskriften har Lykke til

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Polyoler og Maltosesirup hjælp Lucky Tess Ketolysekuren 2 08-03-08 17:40
Hjælp! - Hvor skal jeg rope?? Goggen Generell diskusjon 13 27-01-07 15:22
Barnemishandling...? Summer Barns kosthold 7 10-03-04 21:28

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.