Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 56
![]() |
Er det normalt å bli så uvel av Dr.Atkins? Erfaringer?Forsøkte for ca 1 år siden Atkins dietten, men gav opp etter en uke, da |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det normalt å bli så uvel av Dr.Atkins? Erfaringer?Det er desverre helt vanlig ja. Det å omstille kroppen til å forbruke ketoner i stedet for karbohydrater krever ganske mye og de aller fleste blir ganske uvel i mer eller mindre grad i begynnelsen. Noen blir så dårlige at de ikke fungerer i denne perioden, og egentlig bør de kanskje da vurdere å ta omstillingen litt mer gradvis. Feks. kutte ut litt og litt karber i stedet for å gå PANG ned på 15-20 daglig. Da går det som regel litt bedre.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det normalt å bli så uvel av Dr.Atkins? Erfaringer?Henger meg på det Iset sier, jeg... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :)
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 56
![]() |
Sv: Er det normalt å bli så uvel av Dr.Atkins? Erfaringer?Takk for svar Iset og Marita. Godt å høre at min reaksjon på Atkins-dietten ikke var unormal. Da får jeg bare lete etter en lav-karbo diett som kanskje passer meg bedre. Er veldig glad for at jeg oppdaget denne nettsiden, da den innholder utrolig mye informasjon og erfaring fra brukere av diverse dietter. Det er godt å ha i jakten på "midjen min" |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det normalt å bli så uvel av Dr.Atkins? Erfaringer?Velkommen til forumet, forresten, og lykke til i jakten på din lavkarbo-diett! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :)
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Vann og vanndrikking | slaskalainen | Generell ernæringsdebatt | 13 | 21-06-10 20:09 |
Må jeg ta kosttilskudd? | Kaja | Kosttilskudd | 17 | 23-07-07 23:52 |
Årstidsbunden viktminskning | ssskaldeman | Lavkarbo generelt | 11 | 04-12-06 19:30 |