Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Selvopptatt

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-04-08, 22:33   #1
Levita
Medlem

Levita sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
Levita er en juvelLevita er en juvelLevita er en juvel

Selvopptatt

Jeg er fryktelig selvopptatt om dagen, og oppfatter hvert gram ned som en seier. I kveld har jeg hatt "prøve gjennom de gamle klærne og finne ut hvor langt det er igjen-kveld". Jeg fikk på meg en skjørt jeg ikke har fått igjen på ei god stund. Javel, så må jeg lukke det litt lenger opp mot livet enn før, MEN det går igjen! Dette er ingen stor seier, men dette holder meg gående, og jeg må jo si det til noen, og dere på forumet er de heldig ofre!

Neste mål må bli å få det igjen litt nærmere hoftene der det pleide å sitte...Og målet etter det er å få igjen et skjørt som er enda eldre. Det får jeg i alle fall over rumpa nå. Langt til det går igjen og enda lengre til det sitter pent, men...
Noe så selvdiggende som å se seg selv i speilet og sakte men sikkert kunne nikke gjenkjennende til det man ser. Men hvem skal heie på meg, om jeg ikke gjør det selv? Utrolig hvor mye fem skarve kilo kan gjøre for en stakkar...Må være vårsola som har gitt meg et lite solstikk, men i kveld føler jeg meg så fryktelig motivert!

Hurra for vårsol og forsvunnet fett!

Levita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 22:40   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Selvopptatt

Fantastisk! Og selvopptatt på den gode måten!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 22:48   #3
paprika
Medlem

paprika sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 47
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Selvdigging foran speilet er bra! Gratulerer, dette går rette veien

Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 22:52   #4
Levita
Medlem

Levita sin avatar

Takk
Jepp, for en gangs skyld går det rette veien. Får bare håpe det fortsetter. Men veien er lang, og jeg må feire noen delmål underveis for å holde meg motivert.

Nei, nå skal jeg jammen gå og legge meg, så jeg er frisk og opplagt til en ny dag i vårsola med ketostix og piller under armen i morra!

Gammel 23-04-08, 09:25   #5
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Selvopptatt? Foretrekker "motivert". Og det er det iallefall ikke noe i veien med !

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 09:31   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Selvopptatt? Foretrekker "motivert". Og det er det iallefall ikke noe i veien med !

Signerer Smula her

Lykke til videre

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 09:45   #7
Levita
Medlem

Levita sin avatar

OK da, motivert, men jeg må si jeg er litt selvopptatt også. Har ikke sett meg så mye i speilet på deg jeg kan huske. Selv om det ikke synes så mye for andre (hjelper vel ikke at jeg liker å iføre meg store vide gensere/bluser), så ser JEG det, og det er viktigst. Også har jeg ikke så lyst til å mase for mye om slanking til folk rundt meg, så da...Bobler litt over av lyst til å fortelle alle at det går nedover

Gammel 23-04-08, 10:45   #8
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Hei
Det stråler mer glede enn selvopptatthet ut av dine innlegg. Hold på dette, det er gull verdt for videre fremgang.
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 10:51   #9
Salt
Medlem

Salt sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Salt er en juvelSalt er en juvelSalt er en juvel

Så deilig!! Håper den motivasjonen kommer til meg etterhvert også. :nybegynner:

Gammel 23-04-08, 13:06   #10
Levita
Medlem

Levita sin avatar

Takk for hyggelige tilbakemeldinger, også tom fra sjefen, da! Ja, det er nok mye glede i dette også, ja, du har nok rett i det.

Og Salt, du kommer helt sikkert dit, jeg har jo ikke holdt på så lenge jeg heller. Men jeg tror at om man velger å se på all forandring i riktig retning som noe positivt, så får man ekstra motivasjon etterhvert. Stå på, mye motivasjon bare i å lese her inne om alt folk får til. Gleder meg til jeg kan fortelle om tosifret nedgang, sånn som så mange her har fått til! Tenk deg hvor moro det må være å kunne si at man har gått ned 10 kilo!!

Ser forresten at du er i Moskva, Salt. Så heldig du er! Bor du der fast? Er været fint?

Gammel 23-04-08, 15:51   #11
Salt
Medlem

Salt sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Salt er en juvelSalt er en juvelSalt er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Levita, her.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger, også tom fra sjefen, da! Ja, det er nok mye glede i dette også, ja, du har nok rett i det.

Og Salt, du kommer helt sikkert dit, jeg har jo ikke holdt på så lenge jeg heller. Men jeg tror at om man velger å se på all forandring i riktig retning som noe positivt, så får man ekstra motivasjon etterhvert. Stå på, mye motivasjon bare i å lese her inne om alt folk får til. Gleder meg til jeg kan fortelle om tosifret nedgang, sånn som så mange her har fått til! Tenk deg hvor moro det må være å kunne si at man har gått ned 10 kilo!!

Ser forresten at du er i Moskva, Salt. Så heldig du er! Bor du der fast? Er været fint?

Ja, jeg håper den kommer etterhvert, og det er ikke så vanskelig å spise lavkarbo synes jeg, bortsett fra brød, da..

Ja, har akkurat flyttet hit! Har bodd her i 1 mnd snart. Været er faktisk kjempefint! Har regnet noen dager i det siste, men de to siste dagene har vært nydelige!

Gammel 23-04-08, 17:07   #12
Gladys
Juniormedlem

Gladys sin avatar

Hvor: Vestfold
Alder: 51
Gladys er på en erverdig vei

Super bra..... i dag var det virkelig inspirerende å logge på.... GRATULERER

Gladys er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 14:12   #13
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

masse lykke til videre!! Digg med gamle fine klær som passer igjen!

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.