Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvor mange var det igjen?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-04-08, 19:02   #1
Salt
Medlem

Salt sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Salt er en juvelSalt er en juvelSalt er en juvel

Hvor mange var det igjen?

Jeg har i dag spist 18 karber. Jeg har igjen ett lite måltid, men det har ingen karber i seg (bare ost). Hvis jeg drikker en øl nå (som vel har ca. 9 karber i en halv liter...?), så havner jeg på 27 karber. På ketolyse skal jeg vel ligge mellom 15 og 25? Hvor mye utgjør disse 2 siste grammene med karber? Går det bra, eller bør jeg ligge unna?

Gammel 26-04-08, 19:48   #2
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange var det igjen??

Om du er helt i startfasen av Ketolyse ville jeg droppen ølen i utgangspunktet. Etterhvert vil du innimellom kunne ligge litt høyere, men du bør være godt i gang. I og med at du enda ikke vet hvor din ketosegrense ligger så bør man holde seg på 15- 20 (bortimot 25).

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 20:45   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange var det igjen?

Kyllingvinger, f.eks, eller en kotelett har null karber i seg, med littegrann salat til så må jo det være et perfekt sistemåltid.

Signerer Georgine, ikke en god idé å bruke hele ni karber av de tilmålte på én liten øl, men det er nå min mening
Alkohol sinker forresten fettforbrenningen.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 10:47   #4
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Hvor mange var det igjen?

Du skal jo ligge mellom 15 og 20 gram, så hvis du har fått i deg 18 gram idag, er det jo egenlig ikke noe å stresse med.
Og som de andre sier, er du i startfalsen, prøv å styr unna alkohol i det store hele.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.