Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 44
![]() |
soyaprotein vs hvetemelLurer på om d bare er å bytte ut mengde hvetemel med mengde soyaprotein? Eller oppfører d seg veldig anderledes? Noe annet alternativ til hvetemel, slik at jeg kan bruke "gamle" oppskrifter og bare skvise ut melet til fordel for noe annet? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomp
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: soyaprotein vs hvetemelNei det hadde vært drømmen om det gikk. Tror det er noe med glutenet i hvetemelet som funker så bra, for om du bruker endel glutenmel (fås kjøpt bla. i helsekosten) blir det mye mer likt hvetemel. Det er derfor bla. Ketolyse bakemixen funker bra, for den inneholder visst glutenmel.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Sv: soyaprotein vs hvetemelHei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Sv: soyaprotein vs hvetemelTorkil sier noe der, det er også det jeg alltid har sagt. Man må ikke sammenligne med vanlige brød, boller, pizzabunner osv, men tenke på det som "nye retter" feks. Min mann orker ingenting av lavkarbo-varianter (han spiser heller pålegg uten brød enn å bruke lavkarbobrød) fordi han er fæl med å sammenligne.
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 44
![]() |
Sv: soyaprotein vs hvetemelJa, d er vel bare å innse at sånn er d bare! Savner brød konsistensen i blandt bare! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomp
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Soyaprotein: Hvor kjøper jeg dette? | Guffen | Ketolysekuren | 9 | 17-02-08 21:11 |
Soyaprotein ++ | Brumm | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 1 | 01-02-08 21:57 |
Soyaprotein | Musamis | Ketolysekuren | 3 | 06-11-07 20:44 |
Hvetemel og bakemiks | Ludviginne | Ketolysekuren | 1 | 28-10-07 10:28 |
Sjokoladekake med soyaprotein?! | Daizy | Oppskrifter | 60 | 11-07-07 07:51 |