Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Cocosa stekeolje!!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 31-05-08, 20:28   #1
alva
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2008
Alder: 36
alva er på en erverdig vei
Question

Cocosa stekeolje!!

hei! har hatt en cocosa stekeolje stående på kjøkkenbenken, som nå har smeltet! ( sommeren er varm gitt ) bare lurte på om den fortsatt er brukbar å steke i da den er smeltet?? =)

alva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, renest mulig mat =) Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 23:28   #2
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: cocosa stekeolje!!

Ja, den er like spisbar i flytende som i fast form

Gammel 01-06-08, 10:06   #3
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: cocosa stekeolje!!

He he . Det var akkurat derfor jeg var innom her! Jeg fikk sjokk når jeg skulle sette på kaffen i dag. Der stod cocosaglasset fylt med vann, og jeg kunne ikke skjønne hvorfor jeg hadde satt et glass med vann i skapet.

Er jo helt ny på cocosa...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 11:53   #4
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Cocosa stekeolje!!

hehe... det er pga smeltepunktet til cocosa.. Ikke noe mer forunderlig enn is smelter når den kommer ut av frysen etc.

Når sommeren begynte å komme her og cocosaen begynte å bli flytende, så det ut som det var mugg i cocosaen, men det er ikke mugg, bare litt cocosa som ikke er blitt helt flytende enda..

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen forklare meg hvorfor Cocosa liksom virker slankende? Christina Lavkarbo generelt 20 29-01-08 23:34
Nå har jeg lest litt om MCT-olje og cocosa her. Er det noen som har erfaring? SkinnyToBe Ketolysekuren 17 29-09-07 18:07
Cocosa igjen kristweh Ketolysekuren 3 16-09-07 21:49
Spørsmål om cocosa Photobscura Lavkarbo generelt 4 30-05-07 22:32
Cocosa - takk for tipset! Ulex Generell ernæringsdebatt 5 19-01-05 21:21

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.