Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Baconsvor

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 30-09-08, 13:06   #1
Trille71
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 54
Trille71 er på en erverdig vei

Baconsvor

Hei,

Jeg er helt ny her inne og er vel ikke helt sikker på hvilken tråd jeg hører hjemme i. Uansett så er jeg i gang med slanking ved hjelp av å ikke spise karbo. Helst ikke mer enn 15-20 om dagen er målet. Om det heter Fedon, Ketolyse eller Atkins er vel ikke så veldig nøye? Det kommer nok mange spørsmål fra meg fremover

Har holdt på i 3 uker nå og gått ned 4 kg, så er i gang. Målet er 10kg... dersom jeg synes det går veldig bra så skader det absolutt ikke med 5 kg til etter det.

Ukedagene synes jeg går veldig greit. Men når helgen kommer da blir jeg veldig snope-syk. Har heldigvis fortrengt at det finnes noe som heter sjokolade...men vil gjerne ha noe å knaske på på lørdagskveldene. En neve nøtter duger, men hva med Bacongull eller Baconsvor? Så at det ikke var noe karbo i de posene. Kanskje litt mye salt eller? For det er vel lov å spise vanlig bacon? (Leser at mange spiser egg og bacon til frokost)

Trille71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 14:41   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Baconsvor

Står det 0 karber, er det lov!
Men som du sier, det kan bli litt mye salt. Vannet saltet binder kan jo se ut som vektoppgang, så det er lurt å vite hva man får i seg!

Gammel 30-09-08, 14:47   #3
Drew
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2008
Drew er på en erverdig vei

Jeg går på Ketolyse og spiser gjerne litt bacongull på fredagskveldene.

Drew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 15:19   #4
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Spiser baconkrisp som også har 0. Har veiedag på lørdager så spiser gjerne baconkrisp på kvelden slik at vannet som eventuelt binder seg forhåpentligvis er borte neste lørdag

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 19:45   #5
CHESS
Medlem

CHESS sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: HAUGESUND
Alder: 59
CHESS er på en erverdig vei

Bacongull og baconckrisp med henholdsvis 2,5 KH og 0 KH pr 100 gr er
jo OK innimellom. Men obs, ikke kjøp First Price Baconsvor, det inneholder
59 KH pr 100 gr !!

Gammel 02-10-08, 09:53   #6
KetoKay
Juniormedlem

KetoKay sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Moss
Alder: 49
KetoKay er på en erverdig vei

Det FirstPrice-greiene er jo bare sånn "juksesvor". Skjønner ikke hvordan de tør å selge det som baconsvor jeg.

KetoKay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nøktern ketolyse-optimist! Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 10:16   #7
Anitra
Seniormedlem

Anitra sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 55
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Jeg spiser litt bacongull ja, når lysten blir for stor. Er veldig glad for at jeg liker det!

Gammel 03-10-08, 10:03   #8
K`s choice
Medlem

K`s choice sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 42
K`s choice er på en erverdig vei

Okei jeg har ikke fått med meg det med salt jeg.. At man må være forsiktig mener jeg. Kanskje det forklarer den beskjedne vektnedgangen..?

Vekt 17. okt: 80,2 kg.
K`s choice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tusler over til Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 10:39   #9
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Hvis du spiser salte ting så prøv å spise det lengst mulig fra veiedagen din. Eg spiser gjerne baconkrisp på lørdager for jeg har veid meg om morgenen og så er det jo en hel uke til neste gang og da har jeg forhåpentligvis kvittet meg med det vannet som saltet har tviholdt på

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 10:39   #10
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Ser at eg har skrevet det samme lengre opp i tråden....hehe

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det 0 karber i baconsvor? nedivekt123 Lavkarbo generelt 43 08-11-07 21:57
Baconsvor Millsi Ketolysekuren 10 26-10-07 12:33
Kims Baconsvor jallajalla Spørsmål og svar 7 17-04-07 14:55
Kan man spise så mye baconsvor man vil Harefrøken Ketolysekuren 11 18-05-06 12:37
Baconsvor Ruska Induksjonen 12 05-02-05 18:06

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.