Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Karbodag på lørdag, kom med forslag. hadde vært kanon :D

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-07-08, 18:06   #1
dydde
Sperret

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
dydde er på en erverdig vei

Karbodag på lørdag, kom med forslag. hadde vært kanon :D

Heisann

jeg går på en hard diet hele uka gjennom. Så 1 dag i uka, som er dagen før jeg skal ut og prestere fysisk er det karbo dag.

Så jeg gleder meg som en unge til denne lørdagen og ville høre om dere hadde noen fantastiske oppskrifter eller ting jeg kan kjøpe til denne dagen. De må helst inneholde lite protein og fett. Lite fett er det viktigste. Men overalt så er jo MYE karbo i forhold til de 2 det viktigste. Så kom igjen spytt ut

Sist redigert av dydde : 10-07-08 kl 19:07.
dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 09:56   #2
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Karbodag på lørdag, kom med forslag. hadde vært kanon :D

hehe, spørs om noen backer deg deg op til å ha karbodag

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 10:08   #3
Nike
Seniormedlem

Nike sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Hvorfor kan man ikke heller ha en proteindag - vil ikke det gjøre samme nytten? For mye protein vil jo omdannes til glukose og lagres som det, så dersom man ikke har nyreproblemer er det vel bedre med en overdose proteiner en gang i uken enn en overdose kh? Eller er jeg helt på villspor?

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 15:37   #4
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

ville gått for kinamat jeg - elsker stekt spagetti eller stekt ris... med kylling eller svin og litt grønnsaker og om det ble ris kanskje noen cashew nøtter....
Har ikke noen god oppskrift sånn akkurat her
Eller jasminris og wok med kylling eller noe slikt ? Kommer jo også litt an på hva du og magen din trives med. Saus med soya, litt tørr sherry og litt maizenna eller johannesbrødkjernemel...

Jeg er veldig glad i brød. Magen min er ikke ...
Ferskt grovbrød ? Foccacia er jo kjempegodt?
Eller indisk mat med ferskt nan-brød?
Mange ideer og ingen oppskrifter

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Om starten på dagen ssskaldeman Spis deg ned i vekt med Skaldeman 5 29-06-07 09:04

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.