Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gigantisk vannblemme! Førstehjelp takk!Trenger råd for hvordan behandle en gigantisk vannblemme - hele fotbladet er en eneste stor blemme , eller rettere sagt 3 stoore blemmer som til sammen dekker hele fotbladet. Den ene er full i blod. (Sorry detaljer). Skal man stikke hull på sånt? Er veldig fristende, men kan det gjøre vondt verre? Fryktelig upraktisk sted å ha blemmer, kan jo nesten ikke gå. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat
![]() |
![]() |
#2 |
Tar i mot hjelp....
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gigantisk vannblemme! Førstehjelp takk!Auda...Tror jeg ville spurt på apoteket..
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gigantisk vannblemme! Førstehjelp takk!IKKE stikk hull på! jeg var hos legen med ei svær blemme, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gigantisk vannblemme! Førstehjelp takk!Takk for svar, skal motstå trangen til å stikke hull på.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gigantisk vannblemme! Førstehjelp takk!Jeg har aldri skjønt dette med å ikke stikke hull på dem jeg da, men antar det er et rett råd. Jeg har alltid tømt de for væske og tapet om det er noe vits slik at det løse skinnet "fester" seg og det heles under evt tørker ut. Men så har jeg aldri vært plaget av betennelser heller da. Om man er det blir det fort værre, så da lar du dem være. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Takk - Støttemedlem | guro | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 221 | 13-02-18 19:41 |
Hei, takk og velkommen til meg | 01jun07 | Ketolysekuren | 27 | 12-07-07 19:05 |
Takk Torkil Og Ketolyse!!! | lokkebiff | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 13 | 10-03-07 16:40 |
Takk og takk | Marianne | Generell diskusjon | 3 | 19-09-04 17:14 |
Takk!! | Nooria | Generell diskusjon | 1 | 23-04-04 23:23 |