Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Smileyer i tilbakemeldinger?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-07-08, 10:41   #1
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Smileyer i tilbakemeldinger?

Jeg ser at folk setter på smileyer når de gir tilbakemeldinger. Hvordan får dere til det?

Gammel 25-07-08, 10:47   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Smileyer i tilbakemeldinger?

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Jeg ser at folk setter på smileyer når de gir tilbakemeldinger. Hvordan får dere til det?

Hvis du ser på smileyoversikten så er det f.eks. ved siden av skrevet : og : på hver side av ordet klem. Det skriver du inn. Og *vips* så er det en klem der !

Sender deg en ekstra jeg. Har på kjedet ditt idag forresten !
Skal ikke på Glamaten. Har gjester hele helga. I dag to nieser fra England, med foreldre. I morgens kal jeg på kino og se Mama Mia med svigerdatter og søndag skal jeg ha hele familien på Fajitas !

Snakkes !

Gammel 25-07-08, 11:02   #3
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Så kjekt at du bruke kjedet. Kos deg med gjestene dine. Vi får prøve å møtes i september når Skallemann kommer. Prøvde å gi deg en tilbakemelding med en smileyklem. Fikk jeg det til?

Gammel 25-07-08, 12:03   #4
Hannehk
Seniormedlem

Hannehk sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 45
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Om å gi 'prikker' eller tilbakemeldinger Ciss Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 19 16-06-08 13:21
Candelaen trenger tilbakemeldinger på menyen sin candelaen Dr Lindbergs 6 03-06-08 14:14
Smileyer Tussa Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 21-07-07 09:49
Tilbakemeldinger Albertine Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 07-06-04 17:02

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.