Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jul 2008
Alder: 48
![]() |
Noen som kan hjelpe meg, som kanskje vet?jeg har gått på ketolyse kuren i en 3 uker,gikk ned fire kilo, men så var det bom stopp. spiste lite før jeg begynte på kuren, så følte også det ble litt mye mat og fett, jeg sluttet da jeg ble så dårlig, jeg ble svimmel kvalm og følte meg ganske slått ut, ble bedre når jeg sluttet,men har så lyst å kunne gjennomføre denne kuren, har mange kilo som jeg håpet å få av. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: noen som kan hjelpe meg, som kanskje vet?De første ukene blir nok alle dårlige virker det som.. Jeg var slakk de to første ukene og så ble jeg dårlig fra uke tre. Hender jeg fremdeles er kvalm på moningen når jeg tar kosttilskuddet. Dette har nok sammenheng med at jeg ikke spiser noe før til lunsj. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: noen som kan hjelpe meg, som kanskje vet?Veldig mange opplever at kroppen faller sammen som en ballong som lufta går ut av i starten av kuren. Man får hodepine, blir trøtt, kvalm osv. Men ikke gi opp, når de første 2-3 ukene er omme opplever de aller aller fleste å få masse energi, renere hud, bedre humør osv osv... Kroppen må få lov til å omstille seg, det er tungt for den å komme i ketoseog venne seg til den nye forbrenningen.
Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Sv: noen som kan hjelpe meg, som kanskje vet?Kan det være at det er nedtrappingen på seroxat som gjør at du føler deg dårlig? Bare tenkte på det, siden du har gått på den såpass lenge, så er jo kroppen vant til det.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: -
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: noen som kan hjelpe meg, som kanskje vet?Dette hørtes ikke godt ut. Det er nok viktig at du drikker mye vann. Du mister mye væske i starten av kuren som må erstattes. Hvis du skal forbrenne fett trenger du vann til den prosessen også. Folk er vel litt forskjellige i forhold til fett. Når jeg får i meg for mye fett får jeg litt løs mage, men det går fort over. Da er jeg som regel ganske fornøyd, for da forstår jeg at jeg i hvertfall har fått i meg nok. Du trenger fett for å forbrenne fett.
![]() |
![]() |
#6 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Sv: Noen som kan hjelpe meg, som kanskje vet?Hei! Det er klassiske karboabstinenser som du beskriver. Dette skjer for de fleste i større eller mindre grad i en såpass drastisk omlegging av kosten. Man kan bite tenna sammen og stå løpet ut, og det får de aller aller fleste full uttelling for, i form av vekttap og økt energi. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Hvor: Oslo
Alder: 57
Sv: Noen som kan hjelpe meg, som kanskje vet?Jeg går på seroxat, og har ikke merket at det har noen innvirkning på hverken nedgang eller form i forbindelse med ketolysekuren.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Sv: Noen som kan hjelpe meg, som kanskje vet?Heihei. Ser du har fått mange kjempegode svar allerede, men jeg slenger på mitt bidrag allikevel.
Tok du ketolyse-kosttilskuddene? De er kjempeviktige, fordi vi trenger endel ekstra vitaminer og mineraler på dette kostholdet. Man kan bli kvalm og slått ut i starten hvis man ikke får i seg disse vitaminene. Men hvis man tar dem på FEIL tidspunkt, eller blander dem, så kan man også bli litt kvalm. Dessuten er det noen som kan oppleve å bli kvalme og dårlige i opptil to uker i starten. Dette er fordi kroppen går igjennom en avvenning fra karbohydrater, og dette kan av mange oppleves som omtrent "fyllesyke". Kroppen KREVER karbo, og oppfører seg som et ufordragelig og kranglete lite barn når den ikke får det. Men det går over. Jeg jobber med narkomane, og er overbevist om at avvenning fra karbo er omtrent samme prossessen som avvenning fra stoff. Kroppen SKRIIIKER etter det, lenge. Men jeg lover deg; det går over.
Har hatt lignende erfaring m et lignende preparat ja.
![]() Livet handler om hvordan man håndterer Plan B. Sist redigert av Nicpins : 26-07-08 kl 14:32. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#9 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jul 2008
Alder: 48
![]() |
Sv: Noen som kan hjelpe meg, som kanskje vet?hei alle sammen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Sv: Noen som kan hjelpe meg, som kanskje vet?Lykke til Missy, håper det går bra denne gangen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
![]() |
![]() |
#11 |
Støttemedlem
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Sv: Noen som kan hjelpe meg, som kanskje vet?:blomser: |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 42
![]() |
Sv: Noen som kan hjelpe meg, som kanskje vet?Kjenner meg igjen i problemene.. Jeg er veldig trøtt og sliten, er litt svimmel og har mye vondt i hodet. Men jeg kjører på noen uker til og ser hvordan ting går! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tusler over til Lindberg
![]() |
![]() |
#13 |
Seniormedlem
Hvor: Oslo
Alder: 57
Sv: Noen som kan hjelpe meg, som kanskje vet?
Jeg huska litt feil når jeg skrev over her.. Jeg bruker Cipralex (har brukt seroxat tidligere), men virkestoffene og bivirkningene er vel omtrent det samme.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Atkins - selvpåført diabetes? | Iset | Generell ernæringsdebatt | 45 | 12-06-09 21:12 |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 16:56 |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |