Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Litt om meg

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-08-08, 13:34   #1
Carinaballerina
Juniormedlem

Carinaballerina sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Alder: 39
Carinaballerina er på en erverdig vei

Litt om meg

Vil først takke for at det finnes et slikt forum, vært her flere ganger og snoket, og bestemte meg til slutt for å prøve. Jeg følger en egendefinert metode inspirert av Atkins.

Jeg har alltid vært overvektig, selv da jeg svømte på jr.landslaget, hadde hest i stallen og danset 4 ganger i uken. Gikk aldri ned noenting. Etter jeg fikk meg kjæreste gikk jeg ned 27 kg, men så blir man trygg på kjæresten og satt plutselig veldig pris på hjemmekveld med godis og brus, og vips har man lagt på seg igjen. Dere vet hvordan det er

Mandag 4 august ble dagen jeg skulle starte, og vekten var på 114,5 kg. Jeg er 180cm høy så jeg har en lang vei å gå før jeg når 80kg. Jeg har bestemt meg for å veie meg 1 gang i uken, og måle meg en gang i uken.
Mandag 11 august veide jeg 112.1kg. Helt utrolig. Jeg har gått ned 2,4 kg på èn uke. Håper virkelig dette fortsetter Gleder meg til å måle meg på fredag. Jeg trener minimum 4 ganger i uken, så det er mulig vekten sluttet å gå ned om en stund siden muskler veier mer enn fett.. Kommer til å oppdatere denne tråden hver mandag så dere kan se hvordan det går

Mvh Carinaballerina

Carinaballerina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert/Atkins Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 13:44   #2
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Litt om meg

Velkommen så masse hit og gratulere med flott resultat sålangt
Anbefaler deg å lage en journal eller en blogg å oppdatere i der, lettere å ha oversikten selv da

Lykke til

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 14:14   #3
Carinaballerina
Juniormedlem

Carinaballerina sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Alder: 39
Carinaballerina er på en erverdig vei

Sv: Litt om meg

Tusen takk, ja, det kan jeg selvfølgelig gjøre

Carinaballerina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert/Atkins Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hmm her må vi få litt mer liv ... upsidaysi Mer enn 30 kg overvekt 23 10-02-08 19:46

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.